המצב מוכר לכולנו – מגיעים בבוקר/אחרי העבודה לאוטו, מנסים להתניע ונתקלים בחוסר תגובה מוחלט. אז שמים לב פתאום ששכחנו את האורות דולקים או את הטייפ פועל (ובמקרים הגרועים יותר מדובר באיזה קצר זדוני שמתחבא במעמקי האוטו ודורש חיפוש ממושך כדי לאתרו ולתקנו). פעם, בימי התיבה הידנית, המצב היה נפתר בדחיפה – לא נעים, אבל פתרון. אבל היום נדרשת בד^כ התנעה בעזרת כבלים, וזו כבר בעיה גדולה יותר. וכשיש בעיה, מישהו בד^כ מוצא פתרון – במקרה שלנו הפתרון נקרא “battery brain^, אביזר אלקטרוני שמפקח על המתח במצבר בזמן שהרכב כבוי ודואג לכך שיישאר במצבר מספיק אנרגיה להתנעה. גם אם תשכחו צרכן חשמל פועל, או אם יש ^דליפת חשמל^ חבויה, האביזר הנ^ל אמור לנתק את המצבר מכל הצרכנים לפני שהמתח יורד אל מתחת לרמה הקריטית. לטובת מערכות הגנה כמו אזעקות ומכשירי איתור, שבד^כ לא מקבלים יפה ניתוק שלהם מהמצבר, ניתן לחבר מערכות אלו למצבר בנפרד, לא דרך ה^מוח^. המכשיר משווק בארץ ע^י חברת ^שנפ^ ומחירו עומד על 349 ש^ח, כולל מע^מ. ניתן להשיגו בסניפי חנויות הצברים של ^שנפ^ ואצל חשמלאי הרכב.