לא, פולקסווגן לא מתכוונת להיכנס ל-WRC, משם פרש סיינז בסוף העונה שעברה אחרי קריירה ארוכה ומפוארת. במקום זאת ילך סיינז בנתיב שהתווה קולין מקריי שנתיים לפניו (ועוד רבים אחרים בהיסטוריה) ויעבור להתחרות במרוצי המדבר הארוכים, שם מרכזת פולקסווגן מאמץ עם הטוארג מרוץ. סיינז לא מהמר הימור פרוע, קבוצת פולקסווגן זכתה להישגים נאים במרוץ הפאריז-דקאר האחרון ונהנית מעונה מעולה בליגת הקרוס-קאנטרי העולמית – ברונו סאבי, אחד מנהגי הקבוצה (שגם הוא אלוף WRC בעברו), מוביל את האליפות ובראלי מרוקו שהסתיים לא מזמן זכתה הקבוצה בכל שלושת המקומות הראשונים. ^ההשקה^ של סיינז כנהג מרוצי מדבר תהיה בראלי הפרעונים הקרוב, תרתי משמע, שיערך בספטמבר. סיינז ינהג בטוארג-מרוץ גם בפאריז-דקאר של 2006, כשלצדו ינווט אנדי שולץ, נווט וותיק שכבר הניף את גביע הדקאר פעמיים. לא ברור עדיין אם סיינז יחליף את אחד הנהגים בסגל הנוכחי של הקבוצה, או יצטרף אליהם – מה שאומר שפולקסווגן תריץ בדקאר הקרוב קבוצה בהיקף חסר תקדים של חמש מכוניות רשמיות. סיינז בן ה-43 מחזיק בשני תארי אליפות ב-WRC מ-1990 ו-1992 והוא מחזיק במספר הניצחונות הכולל הגבוה ביותר – 26 ניצחונות צבר סיינז בכמעט שני עשורים בצמרת ה-WRC. סיינז מספר כי השתתפות בדקאר היא הדרך האידיאלית מבחינתו להישאר מחובר לעולם הספורט המוטורי, בלי ההתרוצצות המתישה בעולם שדורשת עונה שלמה ב-WRC. ^פולקסווגן בעלת יכולת ומחויבת מאוד לליגה^, אומר סיינז, ^וזה בדיוק מה שחיפשתי^.