בחטיבת היוקרה של מאיר, שם אחראים על שיווק וולוו ויגואר, מפגינים יצירתיות בחודשים האחרונים. אחרי שנתנו דלק חינם לשנה ואופנוע מתנה לכל רוכש וולוו, הם חוזרים עם רעיון חדש. בימים אלו מקבלים 500 לקוחות פוטנציאלים מכוניות על שלט שהם העתק מוקטן של רכב הפנאי של החברה, ה-XC90, יחד עם הזמנה לנסיעת מבחן שלטענת אנשי החברה תחרוג מהמקובל בנסיעות כאלו ותכלול קטע אתגרי בשטח. הדגם אמור, כך אנשי מאיר, ^ להכניס את הלקוח הפוטנציאלי ל-MOOD הביצועים של ה- XC90^. מקוריים כבר אמרנו?