כמו שסיפרנו לכם, הפורסטר זכה לא מזמן למתיחת פנים קלה ועכשיו (או יותר נכון, בעוד חודש) הוא מגיע לארץ. הפורסטר המחודש זוכה לשינויים בקנקן, כפי שאפשר לראות בתמונות (פנסים-פגושים חדשים מלפנים ומאחור ובעיקר חישוקים גדולים מבעבר, שמגדילים את מרווח הגחון ל-20.5 ס^מ). אבל גם במה שבתוכו – מנוע השני ליטר האטמוספרי עודכן ומפיק, ע^פ ההודעה לעיתונות, 158 כ^ס (שבאופן מוזר הם 20 כ^ס יותר מאותו מנוע המותקן ב-B4 החדשה...) וגרסת הטורבו מקבלת , כמו באירופה, מנוע בנפח 2.5 ליטר, אלא שלקראת 2006 הספקו עלה ל-230 כ^ס. גרסת הטורבו תשווק בארץ עם תיבה אוטומטית בעלת תפעול ידני, אבל רק ארבעה הילוכים. אולם המנועים הם לא הכל – הפורסטר החדש זוכה לדיפרנציאל מרכזי חדש, VTD, שמוכר לנו מגרסת ה- 3.0R של ה-B4. עוד מאותו מקור יורש הפורסטר גם את מערכת בקרת היציבות – VCD. אלו יצטרפו להקשחה של חלקה האחורי של השלדה, שינויים במתלה הקדמי וקפיצים ובולמים שונים כדי לספק, כך סובארו, שילוב משופר של נוחות והתנהגות. אלי דויד, המנכ^ל החדש של יבואנית סובארו, הודיע כי דגמי 2006 של הפורסטר ינחתו בארץ כבר בתחילת יולי, וכי המשלוח הראשון כבר מוזמן ברובו. מחירים עדיין לא נקבעו, אולם הם צפויים להיות יקרים מהמתחרים בקטגוריה.