מאז ה-2002 טורבו באמצע שנות ה-70, לא השתמשה ב.מ.וו במגדשי טורבו למנועי הבנזין שלה. הטענה הייתה כי מנועי טורבו לא מסוגלים להתחרות בעידון, באופן העברת הכוח ובמיידיות התגובה של מנוע אטמוספרי משובח. אבל כעת, כך טוען מגזין אוטוקאר הבריטי, הטורבו-בנזין חוזר לב.מ.וו. לפי אוטוקאר, מתכוונת ב.מ.וו לצאת עם גרסת טווין טורבו למנוע ה-3.0 ליטר המוכר, שתשודך לסדרה 3 החדשה שיצאה זה מכבר. גרסת הטורבו מיועדת לצאת באמצע 2006, לפני יציאת ה-M3 החדשה לשוק (שתהיה עם מנוע V8 בעל 400 כ^ס). באוטוקאר טוענים כי המכונית החדשה תיקרא 335i ולה יהיו שני מגדשי טורבו בגדלים שונים – האחד קטן, שנכנס לפעולה בסל^ד נמוך, והשני גדול, להגברת הכוח בקומות הגבוהות של הסל^ד. מערכת דומה נמצאת כבר בשימוש בגרסת הטורבו דיזל של סדרה 5, הנקראת 535d. בשילוב הגדשת הטורבו עם מערכת הוולוטרוניק וה-VANOS (תזמון שסתומים משתנה) של ב.מ.וו, מובטחת צריכת דלק טובה באופן יחסי וזיהום נמוך העומד בכל תקני יורו4. ומה עם הנתונים? הטענה היא כי המנוע המוגדש יספק 330 כ^ס, כלומר כ-72 כ^ס יותר מהגרסה הנוכחית והלא מוגדשת. ביצועים? שום דבר לא סופי, אבל נתון אפס למאה של כ-6 שניות הוא ריאלי ביותר. עוד טוענים כי ב.מ.וו מתכננת תיבת הילוכים בעלת קלאץ' כפול, בסגנון DSG של אודי, להחלפת תיבת ה –SMG הסיקוונסיאלית המשודכת לסדרה 3 היוצאת. אם שמועות אלו נכונות, יכול להיות שהתחרות הקשה ביותר ל-M3 הנכנסת, תהיה דווקא אחותה המוגדשת...