אומנם לא נראה כי מה שמטריד את מנוחתם של אלו שיכולים להרשות לעצמם מכונית סאלון הוא עלות הדלק, אבל נושאי זיהום אוויר כן נוגעים ללבם, או כך לפחות משוכנעים אנשי לקסוס. החברה היפנית, מותג היוקרה של טויוטה, מביאים את ההנעה ההיברידית אל מכונית הסאלון שלהם – ה-GS החדשה. אנשי החברה לא מוסרים פרטים מדויקים על יחידת הכח החדשה.למען האמת, ההודעה לעיתונות מוסרת רק נתון מדויק אחד – נפח מנוע הבנזין (3.5 ליטר, V6) – כאשר בשאר התחומים מסתפקים אנשי לקסוס בפרטים כלליים, כגון ^ביצועים של V8 בנפח 4.5 ליטר, עם צריכת דלק של מכונית משפחתית עם מנוע 2.0 ליטר^, ^הספק משולב של יותר מ-300 כ^ס^ והבטחה לתאוצה למאה ב^משמעותית פחות מ-6 שניות^. מרשימים ככל שיהיו הנתונים הנ^ל, אנשי לקסוס מבטיחים כי עיקר כוחה של ה-GS ההיברידית יהיה דווקא בזמינות המומנט המיידית שמאפשר המנוע החשמלי, לטובת תאוצות ביניים מרשימות במיוחד. עוד נמסר כי המכונית תזכה לציון GS450h וכי שני המנועים, מנוע הבנזין והמנוע החשמלי, יניעו את הגלגלים האחוריים, כמו ב-GS הרגילה עליה היא מבוססת. חשוב לשים לב כי ללקסוס יש כבר ניסיון בתחום המנועים ההיברידיים הגדולים, עם ה-RX400h, רכב פנאי בעל מנוע V6 בנפח 3.3 ליטר והספק משולב של 272 כ^ס. תחילת השיווק (היכן שמשווקים לקסוס) יהיה באמצע 2006. למען האמת, אם אנשי יוניון מוטורס יצליחו להשיג ללקסוס הזו את אותה הנחת מס שהשיגו לפריוס, יכול להיות שיהיה להם קלף מעניין ביד, כזה שיצדיק שיווק אמיתי של המותג בארץ.