תערוכת ניו-יורק נראתה עד עתה כמו מסיבת-סטרואידים פרטית של היצרנים האמריקניים – אבל יונדאי הצליחה כנראה לעבור את הסלקטורים בכניסה עם משהו שונה לגמרי: אקסנט חדשה. עם גידול בכל הממדים, והכי חשוב בבסיס הגלגלים, האקסנט קרובה מבעבר להגדרה ^משפחתית^, אם כי התצורה כעת היא יותר נוצ'בק קצרת-זנב מאשר סדאן, לפחות בגרסת-המרכב האמריקנית הבודדת שתשווק שם. בשאר העולם, יש להניח, יוצעו גם מרכבים עם מספר דלתות שונה. העיצוב החדש אינו מדהים: המכונית מעוגלת ומודרנית יותר אך בודאי איננה מחדשת דבר. הממדים, כאמור, גדלו לכל עבר. בסיס הגלגלים התארך בכ-6 ס^מ משמעותיים ועומד עתה על 250 ס^מ. באורך הכללי חל גידול של 4.5 ס^מ (ל-423 ס^מ), הרוחב קיבל תוספת של 2.5 ס^מ, והגובה זכה לעוד 7.5 ס^מ. כל אלו משפרים משמעותית את המרחב לנוסעים, וגם תא המטען גדל במקצת, ל-350 ל'. האקסנט ה^אמריקנית^ תשווק עם מנוע 1.6 ל' בלבד, בעל 110 כ^ס ו-14.8 קג^מ ב-4,500 סל^ד; התיבות קונבנציונליות – ידנית 5 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים. גם במיתלים אין חידוש, מקפרסון מלפנים וקורת-פיתול מאחור. שדרוג משמעותי חל, לעומת זאת, בציוד הבטיחות, שכולל 6 כריות אויר בכל רמות הגימור – זוג קדמיות, זוג צדיות, וצמד וילונות-צד. לא ידוע אם גם מחוץ לארה^ב תשווק האקסנט עם כל הכריות הללו. האקסנט החדשה התייצבה על הבמה בניו-יורק לצד דגם חדש נוסף עבור הציבור האמריקני – ה^אזרה^ (Azera), שהוא השם שניתן שם לגרנדור שהושקה בתערוכת ז'נבה. יחד עם הסונטה שהושקה בארה^ב מוקדם יותר השנה בתערוכת דטרויט, מדובר בשלושה דגמים משמעותיים חדשים לחלוטין. בשלב זה לא ידוע עדיין מתי תגיע האקסנט החדשה לישראל, אך יש להניח כי היא תמשיך לחזק את מעמדו הפורח של המותג אצלנו. ב-2004 היתה האקסנט המכונית השישית בטבלת המכירות הישראלית, עם כ-4,700 מסירות.