בדוכן פורד בז'נבה מוצג ה-Sport Activity Vehicle – SAV – קונספט מיניוואן מהסוג שראינו, וכנראה נראה גם בעתיד, עשרות פעמים. העיצוב חלק וזורם עם מעט אגרסיביות כמתבקש במכונית קונספט והכרזות של פורד על ^פני העתיד לבא^ ורצון ^להרחיב את המבחר ולהמציא את המשפחתית מחדש^ – כאמור, שום דבר מיוחד. ייחודו של ה-SAV, כמו של רבים וטובים, הוא בפנים. הוא לוקח את רעיון סידור המושבים הגמיש צעד קדימה, ומאפשר לבחור בין מבנה של שתי שורות מושבים (שניים מלפנים ושלושה מאחור) לבין מבנה של שלוש שורות, או יותר נכון, שתיים וחצי (שניים מלפנים, שניים באמצע ואחד מאחור). שורת המושבים האחורית, שמורכבת משלושה מושבים נפרדים, ניתנת להפרדה לשתי שורות נפרדות לטובת רווחת הנוסעים על חשבון נפח למטען – המושב האמצעי זז אחורה ושני המושבים הקיצוניים נעים מעט פנימה. הנוסע במושב האמצעי נהנה במקומו החדש משתי עגלות מטען אינטגרליות (פטנט שפגשנו כבר בפיקאסו, אם כי רק עגלה אחת) המשמשות לו כמשענות יד. אבל הגליק האמיתי הוא באיך נעשית הטרנספורמציה – הכל נעשה בצורה אוטומטית. על הנהג/ת אך ללחוץ על כפתור והמושבים מטיילים להם למקומם החדש בסיועם האדיב של מנועים חשמליים. האם פורד המציאו את מעסיק-הילדים האולטימטיבי בנסיעות ארוכות?