בשנים האחרונות חצבה לעצמה הזונדה של פאגאני מקום של כבוד בפסגת מכוניות-העל, בזכות השילוב של משקל קליל, מנוע V12 אטמוספירי מבית מרצדס ועיצוב דרמטי, כמו גם הקפדה על פרטים ואיכות והתנהגות כביש עוצרת-נשימה. אלא שהופעת סוללת מתחרות מבית פורשה, פרארי ומרצדס גרמה גם לזונדה האימתנית להרגיש מאויימת. עכשיו מגיעה התשובה, בדמות גרסה קיצונית עוד יותר אשר תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה: זונדה F. ה-F תקבל שינויי עיצוב קלים כמו חרטום מחודד יותר ותוספת פנס שלישי בכל צד תחת השניים הקיימים, אך העיקר הוא במנוע. ה-V12 7.3 ליטר מבית מרצדס-AMG עבר טיפול יסודי וכעת מספק 602 כ^ס. הזונדה הרגילה וה^עממית^ (400 אלף אירו באירופה, פלוס מינוס...) מסתפקת ב-555 כ^ס בלבד. ואם 602 כ^ס לא מספיקים לכם, אל דאגה: פאגאני תציע גם גרסת ^קלאבספורט^ המיועדת למרוצים, עם 650 כ^ס. מאחר והזונדה היא קלת משקל כאמור עקב השימוש הנרחב באלומיניום וסיבי פחם, מושג יחס משקל הספק מעולם האופנועים: 2.04 ק^ג לכ^ס בזונדה F ו-1.89 ק^ג לכ^ס בגרסת הקלאבספורט. אבל הזונדה F היא לא רק מנוע מחוזק ושינויי עיצוב קלים. גם השלדה עברה שינוי בהתאם, עם רכיבי מתלה מאלומיניום ומגנזיום ובולמי אוהלינס מתקדמים. החישוקים גדלו מ-^18 ל-^19 מלפנים ו-^20 מאחור. גם הבלמים גדלו ושודרגו ונוספה אופציה לבלמים קרמיים. בפאגאני גאים לציין את השיפורים האווירודינמיים שבאים לידי ביטוי בכך שגרסת ה'קלאבספורט' מספקת כוח הצמדה (עילוי שלילי) של 600 ק^ג במהירות 300 קמ^ש. ואם כבר נגענו בביצועים, הזונדה F מזנקת ל-100 ב-3.6 שניות ומגיעה ל-200 קמ^ש תוך 9.8 שניות. כאשר תרצו לבלום מ-200 קמ^ש זה יקח לכם רק 4.4 שניות. המהירות המרבית היא מעבר ל 345 קמ^ש. האות F בשמה של הגרסה החדשה, אגב, הוא מחווה לנהג המרוצים האגדי חואן מנואל פנגיו, אותו מעריץ הוראציו פאגאני, בעל החברה.