שנה אחרי השקת הקורבט החדשה בגרסתה הסדרתית, תחשוף היום שברולט בדטרויט את הקורבט Z06. שם זה שמור באופן מסורתי לגרסאות החמות ביותר של הקורבט, והפעם שברולט יורה מכל התותחים. בפיתוחה נעשה שימוש נרחב בשיעורים שנלמדו עם מכונית המירוץ המצליחה, ה-C5-R המבוססת על הקורבט הקודמת. ה-Z06 מציעה שילוב של המנוע החזק ביותר שהוצע אי-פעם במכונית של שברולט בפרט וג'נרל-מוטורס בכלל, משקל קל יותר מהקורבט הרגילה, ומכלולי שילדה משופרים בכל התחומים. נפח המנוע – עדיין V8 עם שסתומים עיליים – הוגדל מ-6.0 ל-7.0 ל' (ובכך חוזרת הקורבט לנפח המיתולוגי של 427 אינצ'ים מעוקבים). ההספק עלה מ-400 ל-500 כ^ס – פחות מזה כבר לא נחשב היום, כנראה – והמומנט צמח מכ-55 ל-67 קג^מ. שימוש בחומרים אקזוטיים – טיטניום לשסתומים ולטלטלים, אלומיניום במרכב ועוד – מסייע לגרסה החדשה להיות קלה יותר מהקופה הרגילה, למרות המנוע המוגדל. מיותר לציין שרכיבי מערכת ההנעה חוזקו ושודרגו, כולל בין היתר בלמים מוגדלים עם קליפרים בני 6 בוכנות מלפנים ו-4 מאחור (בשני המקרים, לכל בוכנה רפידה נפרדת משלה). החישוקים נותרו באותו קוטר, ^18 מלפנים ו-^19 מאחור, אך הם רחבים יותר ונושאים גומי במידות מפלצתיות: 275/35 מלפנים (במקום 245/40), ו-325/30 מאחור (לעומת 285/35). בניגוד לקורבט-קופה הרגילה, ל-Z06 אין גג הניתן להסרה, דבר התורם כמובן לקשיחות המבנה. שינויים אוירודינמיים תוכננו להפחית את כוח העילוי במהירויות גבוהות. בינתיים אין הצהרה רשמית לגבי ביצועים, אך ככל הנראה מדובר על האצה מעמידה ל-60 מייל לשעה בפחות מ-4 שניות, עם מהירות מרבית של מעל 300 קמ^ש. בכל מקרה מדובר במכונית המהירה ביותר אי-פעם של GM.