לפני חצי שנה השיקו טויוטה ודייהטסו בשוק היפני צמד מכוניות שהן למעשה אחת: טויוטה פאסו ודייהטסו בון (לטויוטה בעלות של 51% בדייהטסו, וכבר כיום משווקות ביפן הסיריון היוצאת והטריוס גם תחת מותג טויוטה, בשמות אחרים). עבור דייהטסו, המתמחה במכוניות קטנות, היתה זו ספינת-הדגל בהיצע היפני שלה – ואצל טויוטה זו הקטנה ביותר. עכשיו הכריזה דייהטסו רשמית על תחילת שיווק המכונית החדשה באירופה, כבר בינואר, כמחליפתה של הסיריון הקשישה. המכונית החדשה קצרה מקודמתה (3.60 מ', 10 ס^מ פחות), אך רחבה (1.67 מ', +7 ס^מ) וגבוהה יותר (1.55 מ' לעומת 1.47), ומה שעוד יותר חשוב – בסיס הגלגלים הוארך ב-9 ס^מ תמימים. שילוב כל אלו מקנה למכונית פרופורציות שונות לגמרי מקודמתה, שלא לדבר על מרחב-הפנים שעליו הושם דגש מיוחד. העיצוב החדש מהווה שינוי מוחלט לעומת הדגם היוצא המעוגל, עם משטחים ישרים וזויות מודגשות. פרט מעניין בעיצוב הפנים הוא מיקום מד המהירות – על מוט ההגה ונע יחד עימו בעת כיוון ההגה מעלה-מטה. הסיריון החדשה מקבלת שני מנועי בנזין – 1.0 ל' תלת-צילינדרי חדש בעל תזמון שסתומים משתנה והספק מירבי של 70 כ^ס, ו-1.3 ל' 4 ציל' של הטריוס וה-YRV, עם אותו הספק של 87 כ^ס. מנוע זה יגיע גם עם תיבה אוטומטית. תחום הבטיחות לא הוזנח והסיריון מגיעה (באירופה, על כל פנים) עם 4 כריות אויר כסטנדרד; וילונות-צד להגנת ראשי הנוסעים הינם אופציה. טרם ידוע אם ומתי תגיע הסיריון החדשה ארצה.