הפגנת השרירים האמריקנית בתערוכות של תחילת השנה – לוס-אנג'לס הקטנה ודטרויט מיד אחריה – מקבלת משמעות כפולה אצל דודג'. היום נחשפות תמונות ראשונות של גרסת הקופה של הוייפר האימתנית. גם בדגם הקודם הושקה גרסת הקופה בפער של כשנתיים לעומת הקונברטיבל; הקופה הקודמת זכתה לכינוי GTS, אך הפעם מכונה גרסה זו בפשטות "וייפר SRT-10 קופה". בשלב זה אין בידינו נתונים טכניים, כך שלא ברור אם יש שינויים מכניים כלשהם לעומת הוייפר הפתוחה.
יחד עם הקופה החדשה השיקה דודג' גרסת שרירים, SRT-8, למגנום – שהיא למעשה גרסת-סטיישן של הקרייזלר 300C (באירופה, אגב, משווקת גרסת סטיישן של הקרייזלר). כמו גרסת ה-SRT-8 המקבילה של קרייזלר, גם כאן נעשה שימוש במנוע ^המי^ מוגדל מ-5.7 ל-6.1 ל', עם הספק של 425 כ^ס.