כשב.מ.וו מציגה מכונית חדשה בסדרה הספורטיבית שלה, עולם הרכב מקדיש תשומת לב. ה-M6 זכאית ללא ספק ליחס הזה, למרות שהלב – מנוע ה-V10, נלקח כמות-שהוא מה-M5 החדשה. זה לא שיש לנו תלונות, חלילה. מנוע עם 507 כ^ס ו-53 קג^מ (מחמישה ליטרים לא מוגדשים, למי ששכח) הוא תמיד אורח רצוי מתחת למכסה המנוע... אז מה יש לנו ב-M6, חוץ מהמנוע הנ^ל והצהרות ב.מ.וו על ^יכולות של מכונית על ונוחות של GT”? נתחיל מהמספרים – המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ^ש, במיטב המסורת הגרמנית, אך ב.מ.וו טוענים כי למנוע יש פוטנציאל להביא את ה-M6 ל-320 קמ^ש ויותר. התאוצה למאה אורכת 4.6 שניות – נתון משקיע-עיניים-נוקע-צוואר ללא ספק, אבל עדיין כמה עשירויות שניה גבוה יותר מנתוני מכוניות על. נתון התאוטה מרשים מאוד, גם אם לא שובר שיאים – 36 מטרים בלבד אורכת העצירה ממהירות 100 קמ^ש – תאוטה של 1.3G – תוצאת מערכת בלמים משופרת עם קליפרים חדשים ודיסקים מוגדלים ומחוררים. גם צמיגים שתוכננו במיוחד עבור ה-M6, במידות 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור, תורמים בוודאי ליכולת העצירה. תיבת ההילוכים – SMG בעלת שבעה הילוכים – נלקחה גם היא מה-M5 ושומרת על שפע התוכניות השונות – שש בידני וחמש באוטומט – שאמורות לתת מענה לכל מצב רוח, נהג ואופי נהיגה. גם האלקטרוניקה נלקחה מהאחות הסאלונית – בקרת אחיזה שמרשה לנהג ^לשחק^ קצת לפני שהיא מתערבת ובולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית בעלי שלושה מצבים – נוח, רגיל וספורטיבי. מערכת המתלים שמרה על המבנה והגאומטריה המוכרים מה-645 אבל עוד רכיבים בה עברו הסבה לאלומיניום, אפילו החישוקים (בקוטר ^19) זכו לעיבוד מיוחד ושוקלים 1.8 ק^ג פחות מחישוקי סגסוגת רגילים. הטיפול במתלים לא מסכם את מאמצי ב.מ.וו לשמור על משקל שפוי – חלקי גוף רבים עשויים אלומיניום או פלסטיק והגג עשוי סיבי פחם(!). למרות המאמצים, ב.מ.וו הצליחו רק לצמצם את עליית המשקל שכפה המנוע הגדול וההספק המוגבר – ה-M6 שוקלת 1710 ק^ג, כ-20 ק^ג יותר מה-645. ב.מ.וו מציינים כי ה-M6 מסוגלת לייצר עומסי פניה של ^יותר מ-1G^ וממשיכים לפרט את מערכת השימון המיוחדת במנוע שאמורה לדאוג לשימון תקין גם בעומסים שכאלו, הכל במטרה להבהיר כי הם רציניים לגמרי בטענותיהם ליכולת ספורטיבית אמיתית. הם אפילו מספרים כי ה-M6 הקיפה את נורבורגרינג בפחות משמונה דקות. מבחינה חיצונית עוקבת ה-M6 אחר מסורת ה-M בשנים האחרונות, הדוגלת בזאב בעור כבש – גרסת השרירים זוכה לתוספת חצאיות צנועה יחסית ורק ארבעת האגזוזים מאחור יבהירו חד-משמעית לנהגים האחרים מה עקף אותם. תוכניות יבוא לארץ אין כרגע, למרות שייתכן מאוד שאם יימצא מי שישלשל לידי קמור את המליון וחצי שקל (בערך) שאמורה לעלות ה-M6 בארץ, הם יסכימו להענות לבקשה.