המיניוואן של סאנג-יונג, שביקר כאן בתור מכונית תצוגה בתערוכת אוטומוטור(תחת השם CEO), יגיע בתחילת ינואר לארץ לשהות קבועה יותר. הסטאוויק הינו מיניוואן לשבעה מבוגרים ובזכות מימד אורך של 5.10 מ' (ארוך בהרבה מכל רכבי השטח הגדולים, למשל) מציע תא מטען גדול גם כאשר כל המושבים מאוכלסים. בנוסף טוענת סאנג-יונג לאבזור ונוחות ברמה גבוהה מהמקובל בסגמנט. הנוחות הגבוהה אמורה לנבוע מההתבססות על פלטפורמת הצ'יירמן, רכב הסלון של החברה, שבעצמו מבוסס על דור קודם של ה-E-CLASS של מרצדס. הסטאוויק יגיע לארץ מצויד ביחידת ההנעה זהה לזו של הרקסטון – מנוע דיזל הזרקה ישירה בנפח 2.7 ליטר המפיק 165 כ^ס, ותיבת טיפטרוניק חמישה הילוכים והנעה אחורית (בשונה מדגם התצוגה). נתון ההספק, אגב, הוא הגבוה ביותר למנוע דיזל בקבוצה. גם המזגן זהה במפרטו לזה המותקן ברקסטון – בקרת אקלים מפוצלת מלפנים ויחידת מזגן נוספת למיזוג החלק האחורי. האבזור כולל, בין השאר, מצפן פנימי (?!) ויחידת משענת יד/תאי אכסון בין המושבים שגדולה מספיק, ע^פ סאנג-יונג, להכיל מחשב נייד ויכולה להישלף ולהפוך לתיק על גלגלים. מאפיין ייחודי לסטאוויק בקבוצת המיניוואנים הגדולים הן ארבע דלתות ^רגילות^ – גם מאחור הדלתות נפתחות על ציר ולא על מסילה. אנשי טלקאר, היבואנית, מספרים כי כל המושבים נפרדים וניתנים לכיוון עצמאי וכי המושבים בשורה האמצעית ניתנים לסיבוב כך שיפנו אל היושבים בשורה האחורית לטובת ההווי המשפחתי או ישיבות ההנהלה . המחיר הצפוי אמור לנוע סביב 200,000 שקלים – יחס נאה של מרחב ואבזור לשקל, לפחות על הנייר.