סיפור האליפות של עונת 2004 היה כבר סגור. לואב יכל להישאר לנוח בבית, או סתם לנהוג רגוע בקסארה שלו ועדיין היה מסיים כאלוף. אבל במקום החליט לתת באוסטרליה את הכל ולעשות מה שהוא יודע לעשות כל כך טוב – לנצח. זהו הניצחון השישי שלו העונה, ובכך השווה את שיאו של דידיה אוריול, אחד הנהגים הגדולים בתולדות הראלי וצרפתי אף הוא. לואב הוכיח השנה כי הוא קטלני בכל סוגי המסלול. שלג, כבישים, שבילי אבנים, שבילי עפר – הוא ניצח בכולם, וכשיכולת כזו מופיעה אצל נהג צעיר כזה, ניתן רק להמתין בשקיקה לעונות הבאות. את המדרגות הנמוכות יותר בפודיום אכלסו רובאנפרה מפיז'ו (שעדיין מחפש קבוצה לעונה הבאה), עם פודיום שני העונה, ופרנסואה דובאל, שצריך עוד להחליט אם להישאר עם פורד בעונה הבאה או למלא את מקומו של סיינז בסיטרואן. ולא רק מהפודיום נעדרו השמות הגדולים, אלא גם מרשימת המסיימים. סיינז נפצע עוד בשלבי ההכנה למרוץ, מסיים בכך קריירה מפוארת בקול ענות חלושה. פטר סולברג – האלוף היוצא – פרש כבר בתחילת המרוץ בגלל תקלה בהגה. הוא אומנם חזר להתחרות כמתחרה שלא מן המניין, מנצח 11 מתוך 22 הקטעים בהם השתתף, אבל על מעמדו כסגן האלוף הוא צריך להודות למרקו מרטין, שפרש עם מנוע מפוצץ. גם גרונהולם, פעמיים אלוף העולם בראלי, נאלץ לסיים את המרוץ כמתחרה שלא מן המניין אחרי שירד מן המסלול ביום השני, בעודו מוביל. ראלי אוסטרליה: 1.לואב - סיטרואן קסארה 2.רובאנפרה – פיז'ו 307CC 3.דובאל – פורד פוקוס 4.הירבונן – סובארו WRX אליפות הנהגים: 1.לואב (סיטרואן) – 118 נק' 2.סולברג (סובארו) – 82 נק' 3.מרקו מרטין (פורד) – 79 נק' 4.סיינז (סיטרואן) – 73 נק' 5.גרונהלם (פיז'ו) – 62 נק' 6.דובאל (פורד) – 53 נק' אליפות היצרנים: 1.סיטרואן – 194 נק' 2.פורד – 143 נק' 3.סובארו – 122 נק' 4.פיז'ו – 101 נק'