האמריקאים לא ממש מחבבים קטנועים. אפשר לנתח את התופעה לעומק – לטעון טענות לגבי הגיון, ראוותנות ולגחך על הקשר בין גודל האופנוע לגודל איברים מסוימים – בשורה התחתונה, קטנועים מעולם לא הפכו שם לתופעה בממדים אירופאים, או אפילו ישראלים. נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה ראיתם קטנוע ב^סקס והעיר הגדולה^, בטח כשקרי הייתה בפאריז... למרות האמור, כנראה שבכל זאת נמכרים שם קטנועים במספרים שמצדיקים את מאמצי היבואנים. עכשיו מכריזה פיאג'ו האיטלקית, יצרן הקטנועים הראשון והגדול בעולם, על חזרתה של הווספה אל חופי אמריקה, חופים אותם נטשה אי-אז בשנות השמונים. לא מדובר, חלילה, באחד מדגמי ה-GT המודרניים והחזקים, אלא בגרסת ה-PX150 הקלאסית – ^קטנוע השליחים^ הוותיק והעמיד. היבואן האמריקאי נסחף בתיאורים נרגשים על ^הדו-גלגלי המהנה ביותר^, ^עיצוב פוסט-מודרניסטי^ ו^קלות שימוש^ (!?). הוא אפילו מצליח לגרום לגיר הידני להצטייר כיתרון... ככל הנראה סומך היבואן בעיקר על חיבתם החזקה של האמריקאים לכל מה שמדיף ניחוח של קלאסיות. זו הסיבה שהווספה תגיע במהדורה מוגבלת של 500 כלים, שכל אחד מהם יהיה ממוספר כחלק מסדרת אספנים תחת השם ^סיריה אמריקה^. המחיר גם הוא תואם את רוח האספנות – הקטנועים ימכרו במחיר של 4,299$, וזה, רבותי יותר ממה שהיא עולה בארץ! במונחים יחסיים, מדובר על מקבילה למחיר ^ישראלי^ של 45,000-50,000 שקל! משום מה לא נראה לי שמי מחמש מאות הקונים יתקין ארגז גדול, משענת של כסא בי^ס ומגן רוח מברזנט...