אודי חושפת היום את גרסת הסטיישן של ה-A6 החדשה, הנושאת – כרגיל – את הכינוי "אוואנט". תשומת הלב העיקרית מוקדה בניצול יעיל של נפח המטען הנדיב ובמגוון רחב של אפשרויות הובלה. כך למשל מצוייד תא המטען בשתי מסילות, עליהן נעות ארבע עיני-עיגון הניתנות לנעילה בכל מצב – זאת בנוסף לווים המותקנים בדפנות תא המטען. רצפת התא היא למעשה רצפה כפולה, הניתנת להרמה וקיפול כך שהיא יוצרת מחיצה בתא המטען – ומתחתיה קיים אזור אכסון נוסף, מדופן פלסטיק, המתאים לאכסון חפצים שרוצים להפרידם משאר המטען כגון מגבות רטובות. מוצעות גם מחיצות נוספות, רשתות מטען תקניות, רצועת עיגון לקיבוע חפצים כבדים, ואופציות הכוללות תיבה יעודית המעוגנת למסילות שפתחה יכול לפנות לאחור או לפנים לעבר תא הנוסעים, תיק מיוחד למגלשי סקי או סנובורד המאפשר אריזתם מחוץ למכונית, מנשא אופניים יעודי ועוד כהנה וכהנה. דלת תא המטען נפתחת חשמלית בפיקוד שלט-רחוק, וניתנת לעצירה בכל זוית. היצע המנועים דומה לשל גרסת הסדאן וכולל בתחום הבנזין צמד מנועי V6, בנפחי 2.4 ל' (177 כ"ס) ו-3.2 FSI הזרקה-ישירה (255 כ"ס), ו-V8 בנפח 4.2 ל' עם 335 כ"ס. היצע הדיזל כולל בינתיים זוג מנועי V6, 2.7 ל' בעל 180 כ"ס ו-3.0 ל' 225 כ"ס. מיותר לציין שהנעת קוואטרו אפשרית (או סטנדרטית) בכל המנועים. כדי לקבל את ה-A6 אוואנט אצלנו תצטרכו, מן הסתם, להזמינה במיוחד.