חשיפת מכונית תצוגה שרירית על בסיס האסטרה GTC בתערוכת פריז לא ממש מפתיעה, ומהווה המשך צמיחה טבעי של הדגם, בעיקר בהתחשב בכך שגם לדגם היוצא הייתה גרסה שרירית. אמנם האסטרה GTC HPC, כנגזר משמה (High performance concept), היא דגם תצוגה בלבד, אולם נתוניה, כמו גם צורת ההתנסחות של ההודעה הרשמית, מרמזים כי המרחק בין ה-HPC לבין ה-OPC (הכינוי של אופל לגרסאות הביצועים של החברה) הצפויה לא גדול. ה-HPC מתבססת על גרסת ה-3 דלתות של האסטרה, GTC, עם עדכוני עיצוב כוחניים הכרחיים כמו פגוש קדמי עם כונס אויר גדול, פנסים אחוריים מושחרים, חצאיות, ספויילרים וחישוקי ^19. מבפנים ישנו שפע של עור אדום התואם לצבע החיצוני ומעטר את מושבי הרקארו, ההגה ודיפוני הדלתות וקונסולה מרכזית מושחרת. על כיסוי הצ'ק שרושם העיצוב אחראי מנוע 2 ליטר מוגדש טורבו, גרסה משופרת למנוע שמוצע באסטרה הרגילה בהספק של עד 200 כ^ס, בהספק 240 כ^ס ו-31.6 קג^מ – נתונים מרשימים, גם אם לא פורצי מעטפת בקטגוריה. הגיר ידני בן 6 מהירויות וגם הוא מופיע כבר בגרסאות הסדרתיות. בשורה התחתונה טוענת אופל לביצועים מרשימים של פחות מ-7 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 240 קמ^ש. גרסה נוספת לאסטרה GTC שתיחשף בפריז היא גרסת פנורמה מעניינת, זו מצוידת בגג פנורמה הממשיך את השמשה הקדמית אל תוך הגג ומאפשר ראות משופרת לפנים, כמו גם תחושה אוורירית לתא הנוסעים. באופל טוענים כי חוזק המרכב לא נפגע ותוספת המשקל מינימאלית ביותר – 10 ק^ג בלבד. על מנת למנוע בישול מואץ של הנוסעים בימי שמש, עשוי הגג זכוכית מסננת קרינה וליתר בטחון התקינו אופל גם סוככי שמש מתקפלים.