ה-C5 זכתה לאורך השנים לביקורות אוהדות על מרווח הפנים, הנוחות והאבזור, אבל תחום אחד בו לא קצרה מעולם מחמאות היה העיצוב, זה הותיר רושם גמלוני על רוב אלו שפגשו בה ומעולם לא נחשב לאחת מתכונותיה החזקות. לא מפלא אם כך שכאשר סיטרואן העבירה את ה-C5 מתיחת פנים של אמצע החיים, זכה העיצוב החיצוני לטיפול יסודי, כך ניתן לראות בתמונות ראשונות שלה ששוחררו לקראת החשיפה הרשמית שתעשה בתערוכת פריז הקרובה. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה ה-C5 את החרטום החדש לבית סיטרואן, שהוצג לא מכבר ב-C4 (ועוד לפני כן במספר דגמי תצוגה), עם פנסי חזית מתוחים לאחור וגריל משולב בסמל שני החצים של סיטרואן. עוד צורף גם פגוש תואם בו משולבים פנסי הערפל שמעניק לה מראה זורם הרבה יותר. מאחור נטשו סיטרואן את הפנסים החצי אליפטיים והעניקו לזנב מראה שונה מאוד מבעבר, ובולט בפני עצמו, בעזרת פנסים ענקיים בצורת בומרנג (מה שמזכיר לנו דווקא את המזארטי GT3200 שהוצגה בשנת 98). ה-C5 המחודשת מוצעת עם היצע המנועים המוכר, אליו יתווספו מנועי ה-HDI החדשים בנפח 1.6 ו-2.0 ליטר בהספק של 110 ו-138 כ^ס. תיבות ההילוכים יזכו לשידרוג משמעותי עם תיבות ידניות ואוטומטיות עם שישה הילוכים. רמת הבטיחות הפאסיבית שודרגה גם בעזרת תוספת כרית אויר להגנת ברכי הנהג (מה שמעלה את מספר כריות האוויר לשבעה) והבטיחות האקטיבית שופרה ע^י הוספת מערכת LDW – מערכת המתריעה בעת סטייה מהנתיב, ואמורה לצמצם את מספר התאונות עקב הרדמות או חוסר תשומת לב (אלו שזוכות בד^כ לתיאור ^סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה^ ). ישנו גם מגביל מהירות ומערכת ESP חדשה ובתחום אבזור הנוחות אפשר לציין חישני חניה מלפנים ומאחור. מתיחת הפנים כללה גם את דגם הסטיישן הפרקטי המכונה ^ברייק^ אך הוא אינו צפוי להגיע לארץ. דגם הסדאן צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה