חטיבת קרייזלר מתקנאת, כנראה, בדגמי AMG של האחות, מרצדס. באירוע Pebble Beach היוקרתי נחשפה בסוף השבוע גרסה שרירנית חדשה של הקרייזלר 300. מנוע ה-V8 "המי" של ה-300C הוגדל מ-5.4 ל-6.1 ל', וההספק עלה מ-345 ל-425 כ"ס תוך שימוש באמצעים קונבנציונליים – הגדלת שסתומים, גלי זיזים חמים, יחס-דחיסה מוגבר וכן הלאה.
מכלולי השילדה שודרגו והוקשחו בהתאם, כולל מיתלים מונמכים, בולמי זעזועים וקפיצים נוקשים יותר, מוטות-ייצוב עבים יותר וכן הלאה. חישוקי "20 עם צמיגי 245/45 ו-255/45 קדימה ואחורה נושאים בחובם דיסקים מוגדלים עם קליפרים מתוצרת ברמבו. כנהוג בקרייזלר, ה-300C החמה נושאת את הכינוי SRT, ראשי תיבות של Street and Racing Technology, בצירוף הספרה 8 המציינת את מספר הצילינדרים. נקודה מעניינת, אגב, היא שזהו המנוע האטמוספירי בעל התפוקה הסגולית הגבוהה ביותר שקרייזלר ייצרה אי-פעם – כ-70 כ"ס לליטר. לא משהו שיצרינם אירופיים או יפניים היו מתגאים בו...
ה-SRT-8 איננה מכונית תצוגה, אלא תיוצר סדרתית ומיועדת לצאת לשוק באביב 2005. יש לציין כי סדרת ה-300 נחשבת להצלחה. למעלה מ-40% מהקונים בוחרים בגרסת ה-V8, ה-300C.