כבר בשלב תמונות הריגול שהתרוצצו בהמוניהן ברשת ובעיתונות המודפסת, לא היה ספק כי הדור החדש של הבוקסטר לא יהווה מהפכה לעומת הקיים. כמו שאומרים, If it ain't broke – don't fix it. היום חשפה פורשה את הבוקסטר החדשה רשמית, קצת לפני הצגתה לציבור בתערוכת פריז – ואכן מדובר באבולוציה של הקיים, יותר מאשר דגם חדש באמת. בדיוק כפי שקרה עם הדור החדש של ה-911. לבוקסטר יש מקום של כבוד בהיסטוריה של פורשה, כאשר למעשה הצילה את החברה בזכות שילוב של מוצר שפנה לקהל רחב הרבה יותר – והיותה, פשוט, מכונית נפלאה. אפילו כיום, שמונה שנים לאחר צאתה לשוק, מצליחה הבוקסטר לזכות במבחנים השוואתיים כנגד מתמודדות צעירות ומודרניות יותר, ומככבת ברשימות המכוניות הנבחרות ברחבי העולם. המעניין הוא שכאשר הוצג הדגם הראשון, חששו הכל שגורלה יהיה כגורל דגמי פורשה אחרים שקדמו לה, וכי גם היא תחייה בצילה של ה-911 האלמותית. אבל הבוקסטר הפתיעה, הפכה ללהיט, ואף השאילה מרכיבים לדור הראשון של ה-911 עם קירור מים (996). כעת, לאחר שלדגם הראשון התווספה גרסת S ולאחר מתיחת פנים משמעותית אחת, מוצג הדור החדש של הבוקסטר – ובדיוק כמו עם הפורשה 997 שהחליפה את ה-996, המכונית החדשה צריכה למלא נעליים במדיה אקסטרא-לארג'. הבוקסטר, יש לציין, היא המכונית הראשונה של פורשה פרט ל-911 שזוכה לדור המשך. הבוקסטר החדשה מתבססת עדיין על המכונית המקורית, עם שינויים הכרחיים. העיצוב עודן והותאם לקו העגלגל של ה-911 החדשה. צבירי הפנסים מלפנים הפכו להיות אליפטיים וכוללים בהם גם את המאותתים בעוד שפנסי הערפל עברו לשכון בפגוש מעל לכונסי האוויר. אלו הפכו גדולים יותר, כמו גם כונסי האוויר הצדיים של המנוע המרכזי. גם בפנים השינוי שנעשה מינורי ומישר קו עם דגמי פורשה האחרים. הפריט הבולט הוא מעבר לפתחי מיזוג עגולים וקונסולה מרכזית חדשה. הבוקסטר מוצגת באותן שתי גרסאות מוכרות, עם מנועים שגדלו בתפוקתם אך לא בנפחם. מנוע ה-2.7 ל' של הבוקסטר הרגילה מניב עתה 240 כ^ס, 12 יותר מאשר בדגם היוצא. במפתיע, גרסה זו נותרה עם תיבה ידנית 5 הילוכים ועימה הביצועים הם 6.2 שניות מ-0 ל-100, ו-256 קמ^ש. מנוע ה-3.2 ל' של הבוקסטר S מפיק עתה 280 כ^ס, 20 יותר מאשר בדגם הקודם, והוא מקבל תיבת 6 הילוכים חדשה. התוצאה היא 0 ל-100 קמ^ש ב-5.5 שניות ומהירות מרבית של 268 קמ^ש. חיצונית נבדלת גרסת ה-S בפתח אוורור נוסף בתחתית הפגוש הקדמי, בצמד יציאות מפלט וגם בחישוקי ^18 (^17 לבוקסטר הרגילה). לשני הדגמים מוצעת, כמקודם, תיבת טיפטרוניק 5 הילוכים. העדכון במפרט הבטיחות כולל צמד וילונות צדיים להגנת הראש, בנוסף לרביעיית הכריות קדמיות/צד הרגילות – ובפורשה גאים לציין שזו הרודסטר הראשונה שמציעה פריט זה. ועכשיו לחלק הטוב ביותר שמנהל הבנק שלכם ישמח לשמוע. הבוקסטר החדשה זולה מהדור הקודם – ב-9% לבוקסטר הרגילה ו-6% לדגם ה-S. עכשיו נוכל לראות אותה בהמוניה על כבישי הארץ...