בגרסתה היפנית, הג'ז של הונדה – המכונה שם ^פיט^ – היא להיט גדול. באירופה אוהבים אותה ובבריטניה, למשל, היא גורפת פרסים ומכירות, בעיקר בזכות תכנון פנים מבריק המעניק מרחב עצום יחסית לגודלה, וגם בזכות חסכון בצריכת הדלק ורמת זיהום נמוכה ממנועה, שתוכנן לכך במיוחד. אצלנו? היא כמעט לא קיימת. על כל פנים, לקראת 2005 מקבלת הג'ז רענון קל. חיצונית, פנסים חדשים מעניקים הופעה עדכנית. בחלק מרמות הגימור, פנסי האיתות הם מסוג LED ומשולבים במראות. העדכונים בתא הנוסעים כוללים לוח מחוונים מחודש, חומרי ריפוד שונים, הגה ^ספורטיבי^ יותר, ^משוטים^ קטנים להחלפת הילוכים במקום הכפתורים בגרסאות CVT, אפשרות לבקרת אקלים מלאה ברמות הגימור הגבוהות ועוד. בתחום המכני, כל דגמי הג'ז מקבלים בלמי דיסק גם מאחור. בגרסאות ה-1.4 הידניות ניתן לקבל בקרת יציבות דינמית, VSA. שיווק הדגם המחודש באירופה יתחיל כבר באוקטובר השנה.