בתערוכת ניו-יורק השנה הציגה אינפיניטי, חטיבת-היוקרה של ניסאן הפועלת בארה''ב, את M45 החדשה. בדגם היוצא היתה זו מכונית בעלת ממדים כשל מכונית סלון אירופית לערך, עם הופעה פושרת למדי, אך עם מנוע V8 והנעה אחורית. ה-M45 החדשה כבר נראתה הרבה יותר טוב – ועכשיו נחשפה הגרסה הסדרתית, שאיננה שונה מהותית מדגם-התצוגה. המכונית תצא לשוק באביב 2005, כמודל 2006, והמשפחה תקרא פשוט... אינפיניטי M. כיאה לשם, אינפיניטי מגדירה את ה-M כ''סדאן ביצועים''; היא תוצע בשתי גרסאות – M35, עם מנוע ה-V6 המוכר של ניסאן בנפח 3.5 ל', כאן עם ''275 כ''ס ומעלה''; ו-M45, עם V8 בנפח 4.5 ל' 340 כ''ס ששירת את ה-M45 היוצאת (ואשר קיים בדגמי אינפיניטי אחרים). בשני המקרים התיבה אוטומטית 5 הילוכים עם תפעול ידני. פרטים מעניינים אחרים הם היגוי אחורי אקטיבי, חישוקי ''19, מערכת בקרת סטייה מנתיב (LDW), הכנה לתקשורת בלוטות', ומערכת שמע 5.1 עם לא פחות מ-14 רמקולים.אינפיניטי M. קלאסה?
דגמי אינפינטי אחרים זכו גם לעדכון. משפחת ה-G35 הנחשבת מקבלת מתיחת פנים חיצונית ופנימית, ומנועים מחוזקים (עדיין V6 בנפח 3.5 ל'): הגרסה האוטומטית של הסדאן זוכה לתגבורת של 20 כ''ס המעלה את ההספק ל-280 כ''ס ואילו בגרסה הידנית (6 היל') ההספק עלה ב-38 כ''ס, ל-298. ואילו הקופה, שקודם לכן צוידה במנוע בעל 280 כ''ס, מקבלת גם היא בגרסתה הידנית את המנוע המחוזק בעל 298 כ''ס. את שני הדגמים ניתן לקבל עם חבילת ספורט, הכוללת מיתלים בכיול נוקשה יותר, דיפרנציאל מוגבל-החלקה וחישוקים מוגדלים – ''18 בסדאן, ''19 בקופה.
ספינת-הדגל בין מכוניות הנוסעים של אינפיניטי, ה-Q45, מקבלת גם היא רענון עיצובי הכולל חרטום וזנב מעודכנים, כולל פנסי LED אחוריים, כארש גם פנים המכונית עוצב מחדש. מיתלים אקטיביים, שהיו קודם לכן אופציה, נכללים עכשיו בציוד התקני.
ולסיום, רכב הפנאי היוקרתי FX יהיה הראשון בהיצע שיקבל את מערכת בקרת הסטיה מנתיב (כאופציה), והבטיחות הפסיבית זוכה לתגבור באמצעות וילונות-צד, יחד עם חיישן התהפכות להפעלתם.