בעבר, כשנשאלו בכירים בסקודה מול מי הם רוצים למצב את עצמם, הם חייכו וענו ^מול וולוו^. סקודה הולכת על תדמית סולידית, בטוחה, ^פרקטית למשפחה^, בדיוק כמו שהייתה וולוו. ומה יותר פרקטי מסטיישן, עד לא מזמן כמעט מילה נרדפת לוולוו? אז עכשיו גם לאוקטביה החדשה יש סטיישן, ושימו לב לקפל המותניים באזור הפנסים האחוריים, מזכיר לכם משהו ? בתמונות הרשמיות שנחשפו ניתן לראות כי האוקטביה סטיישן החדשה היא לא סטיישן אופנתית-ספורטיבית, אלא סטיישן במובן הקלאסי של פרקטיות, כזו שבאה לידי ביטוי בתא מטען ענקי שנפחו 580 ליטר ויכול להגיע עם קיפול המושבים עד ל-1620 ליטר. הסטיישן מעט ארוכה יותר (457 ס^מ) וגבוהה יותר בגלל הגגון (146 ס^מ) והיצע המנועים זהה לאוקטביה בתצורת ה-5 דלתות עם מנועי 1.4 ו-1.6 בנזין, 1.6 ו-2 ליטר FSI ושתי גרסאות TDI PD בנפחי 1.9 ו-2 ליטר עם 105 ו-140 כ^ס בהתאמה. האוקטביה סטיישן תוצג לראשונה בתערוכת פריז הקרובה ושיווקה בעולם יחל בתחילת 2005.