בתערוכת מדריד הנפתחת מחר תציג אופל גרסת סטיישן לאסטרה - גרסת המרכב השניה של הדור החדש, לאחר ההאצ'בק 5 דלתות שיצא ראשון לשוק. האסטרה סטיישן יושבת על בסיס גלגלים ארוך משל ההאצ'בק, 2.70 מ'; בין היתר, מוצע כאופציה מושב אחורי הניתן להזזה קדימה-אחורה בשיעור של למעלה מ-10 ס"מ. נפח המטען הוגדל לעומת הדגם היוצא – 530 ל' ועד 1,570 ל' כשהמושב האחורי מקופל. היצע המנועים אינו שונה משל דגם ההאצ'בק וכולל מנועי בנזין ודיזל בין 80 ל-200 כ"ס. רק גרסת ה-1.8 ל' מוצעת עם תיבה אוטומטית קונבנציונלית. הסיכויים לשיווק בישראל אינם גבוהים.