מרצדס פשוט לא עוצרת. רוצים את ה-CLK האולטימטיבית? מרצדס עומדת לייצר אותה, ב-100 יחידות בלבד. השם המלא הוא CLK DTM AMG, אבל אתם יכולים לקרוא לה "DTM רפליקה" (DTM, למי שבמקרה לא בעניינים, היא אליפות מכוניות הטורינג הסופר-תחרותית של גרמניה). הבסיס הרעיוני לגרסה זו היא ה-CLK עימה זכתה מרצדס באליפות ה-DTM ב-2003 (בעונה הנוכחית זו כבר תהיה מכונית אחרת, על בסיס ה-C-קלאס). המכונית המיוחדת מצויידת בגרסה מחוזקת של מנוע ה-V8 המוגדש של AMG בנפח 5.4 ל', עם סדרה של שיפורים המעלה את ההספק ל-582 כ"ס ב-6,100 סל"ד (המומנט המירבי הוא 81.6 קג"מ, ב-3,500 סל"ד...) ; התיבה היא עדיין אוטומטית, כמו בכל דגמי AMG, בת 5 הילוכים. כדי להתמודד עם הכוח חוזקו כל מרכיבי ההנעה, ומאחור הותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה. יש גם שילדה שפותחה יעודית, עם מיתלים מתכווננים (כולל גובה ושיכוך), אפשרות לצמיגי דנלופ בעלי אופי ספורטיבי במיוחד, מערכת בלמים משודרגת וכן הלאה. פנים המכונית עוצב לטובת מראה-מסלול פונקציונלי, עם זוג מושבי מירוץ העשויים אף הם מחומר מרוכב עם סיבי פחמן (כמו חלק ניכר מהדיפונים הפנימיים), מצופים עור ומצויידים ברתמות 4 נקודות. הגה מירוץ אובאלי – וביצועים, אה, מספקים. 0 ל-100 ב-3.9 שניות, 320 קמ"ש (מוגבלים אלקטרונית). מרכב חיצוני חדש ומנופח עוטף חישוקי "19 ו-"20, ויש כמובן כנף אחורית - כשחלקים רבים עשויים מחומרים מרוכבים עם סיבי פחמן. המכונית תיוצר במסגרת שיתוף פעולה בין חטיבת AMG לבין קבוצת המירוצים עתירת הנסיון H.W.A, אשר השנה תטפל בהרצת מכוניות מרצדס ב-DTM. המכוניות הראשונות ימסרו ללקוחות בסתו השנה