וולוו חשפה בתערוכת בירמינגהם גרסאות מתוחות-פנים של משפחת ה-60/70. כל הדגמים מקבלים עדכונים עיצוביים דומים, עם חרטום ^כוחני^ יותר, פנסים שקופים, צבעים חדשים וכן הלאה. גם עיצוב הפנים שודרג, לא רק במראה אלא גם באיכות. בין היתר מקבלים כל הדגמים קונסולה מרכזית חדשה בין המושבים הקדמיים, עם משענת יד רב-תכליתית. גם המושבים עצמם הם מדור חדש. השינויים המכניים כוללים רשימה של שיפורים למנוע ה-T5. נפח המונע הוגדל מ-2.3 ל-2.4 ליטר, והוא מקבל תזמון משתנה גם לשסתומי היניקה, בעוד שקודם לכן רק שסתומי הפליטה נהנו מכך. מגדש הטורבו עצמו חדש ונלקח מדגמי ה-R. התוצאה על הנייר איננה עוצרת נשימה – ההספק המרבי עלה מ-250 ל-260 כ^ס, ואילו המומנט עלה מ-33.7 ל-35.7 קג^מ. אבל השיפר המשמעותי הוא בסל^ד נמוך ובינוני – ב-1,800 סל^ד, למשל, מציע המנוע החדש לא פחות מ-31.1 קג^מ, לעומת 24.5 בדגם היוצא. המנוע גם יעיל ונקי יותר, כדי לעמוד בתקנות זיהום יורו IV – וגם צריכת הדלק השתפרה קלות. ה-T5 גם מקבל תיבה ידנית חדשה 6 הילוכים, שנלקחה מדגמי ה-R כפולי-ההנעה והותאמה לעבודה עם הנעה קדמית. התוצאה של כל זה היא שזמן התאוצה מ-0 ל-100 מתקצר מ-6.8 ל-6.5 שניות. תיבת גירטרוניק אוטומטית עם 5 הילוכים נשארת כאופציה וגם היא שודרגה, לקבלת החלפות מהירות יותר. דגמי ה-T5 מקבלים בלמים קדמיים מחוזקים ומוגדלים. ה-XC70 מקבלת מיגון-גחון מוגדל לטובת נסיעת שטח, מסילות גג מאלומיניום מלוטש, מראות משופרות שנלקחו מה-XC90 (כולל אפשרות לקיפול חשמלי) ועוד. כל הדגמים מקבלים, כאופציה, את ה^שילדה האקטיבית^ שהופיעה לראשונה בדגמי ה-R, ולאחר מכן בגרסה שונה ב-S80. בניגוד לדגמי ה-R, שם ניתן לבחור בין שלושה מצבים, כאן מאפשרת המערכת שני מצבים בלבד. טכנולוגיית ה-Four-C עליה מבוססת השילדה האקטיבית מופיעה כאן בדור שני ומשופר, שיגיע גם ל-S80 ולדגמי ה-R. עוד חידושים בכל הדגמים הם מערכת ייחודית חדשה, BLIS להתראה בפני עצמים הנמצאים באזור המת של שדה הראייה. מצלמות דיגיטליות המותקנות במראות מזהות עצמים הנמצאים בקרבה מסוכנת (אך לא עצמים נייחים, ורק במהירות מעל 6 קמ^ש, על מנת למנוע התראות שווא), ומספקות מידע למערכת המתריעה על הסכנה באמצעות נורה. עוד בתחום האבזור – חיישן החניה, שעד עתה הוצע כאופציה מאחור, יוצע עכשיו גם מלפנים.