סיכויים של איציק בריל לקבל בחזרה את מקומו הראשון בבאחה-פורטוגל, כך נראה, הולכים ומשתפרים. דומה כי פרט לאנשי ה-FIA, שוררת תמימות דעים כי לא היתה כל עילה לפסול את בריל. כזכור, צוותו של בריל נפסל בעקבות בדיקות טכניות לאחר המירוץ, בטענה כי קוטר המוט המייצב הקדמי גדול מהסטנדרטי – 31 מ"מ במקום 29 מ"מ. מתברר כי, ככל הנראה, הקוטר ה"תקני", לכאורה, קיים ביפן בלבד; אנשי מיצובישי וקבוצת הסיוע של בריל טוענים כי גם באירופה, כמו בישראל, הקוטר התקני הוא 31 מ"מ. הטענה היא כי גם מסמכי התקינה של ה-FIA כבר עודכנו בהתאם, באפריל 2004, אבל הנציגים הטכניים של ה-FIA לא הביאו זאת בחשבון. אנשי "ראליארט", סדנת השיפורים הרשמית בגרמניה, כמו גם מיצובישי ביפן, נרתמו כדי לתקן את המעוות ולבטל את פסילתו של בריל. הנושא אף עלה בדיווחים בעיתונות ובטלביזיה בצרפת.