מכונית הקונספט של רנו, מודוס, עומדת לערוך את הופעת הבכורה שלה כדגם סדרתי, בתערוכת בירמינגהם בסוף החודש הבא. המודוס, מעין מיקרו-מיניואן על בסיס הקליאו, אינו מוגדר על-ידי רנו כגרסה של הקליאו אלא כדגם בפני עצמו, הממוקם בין הקליאו למגאן בהיצא של רנו. גרסת הקונספט של המודוס נחשפה מעט לפני תערוכת ז'נבה, שם הוצגה לראשונה לציבור, ומהרגע הראשון הצהירה רנו במפורש כי המכונית מיועדת לייצור סדרתי. בסיס הגלגלים של המודוס לא נמסר, אם כי יש להניח כי אינו שונה משל הקליאו הרגילה – בין היתר לאור נתון האורך הכמעט זהה, 379 ס^מ (קליאו: 3.81). ההבדלים הגדולים נעוצים ברוחב – המודוס רחבה יותר ב-7 ס^מ – ובגובה, שם מתנוססת המודוס לגובה של-159 ס^מ, 17 יותר מהסופרמיני הרגילה. חלק ממאפייני מכונית-הקונספט נותרו בגרסה הסדרתית, כמו למשל פטנט נשיאה יעודי לאופניים, Velofix, עם נקודות עיגון מוכנות בפגוש האחורי ובשילדה, או דלת אחורית כפולת-צירים, הניתנת לפתיחה מפוצלת, חצי למטה וחצי למעלה, או כיחידה אחת כלפי מעלה. עוד מציינים ברנו פנסים קדמיים הפונים עם ההגה, מערכת מושבים אחוריים ^טריפטיק^ המאפשרת גמישות רבה בארגון הפנימי, ואיכות חומרים גבוהה במיוחד. המודוס תצא לשוק בספטמבר הקרוב, עם שלושה מנועי בנזין – 1.2 ל' 75 כ^ס, 1.4 ל' 100 כ^ס, ו-1.6 ל' 115 כ^ס; ושני טורבו-דיזלים dCi 1.5 ל', בהספקים של 65 ו-80 כ^ס.