אחרי שכבר סיפרנו לכם על האוקטביה החדשה שסקודה מביאה לאוטומוטור, התברר שסקודה שמרה עוד קלף בשרוול – פאביה WRC. זו נציגתה של סקודה באליפות הראלי העולמית, אם כי העונה הנוכחית מוגדרת ע^י סקודה כ^שנת פיתוח^ – החברה ויתרה על השתתפות מלאה במרוצים לטובת הקדשת הזמן והאמצעים לפיתוח מואץ של המכונית. הפאביה WRC שונה, כמובן, מהפאביה המוכרת לנו – בסיס גלגלים ארוך יותר, הנעה 4x4 ומנוע בהספק של כ-300 כ^ס. עד העונה שעברה שימשה האוקטביה כבסיס למכונית הראלי של סקודה; הפאביה-ראלי הושקה במחצית העונה לערך. מי שלא מסתפק בסקודה יוכל לפגוש בתערוכה אלופת עולם – קסארה WRC. כן, גם סיטרואן מביאה לנו מכונית ראלי אמיתית, וכאן מדובר באבק כוכבים אמיתי, ולא סתם אבק. הקסארה העניקה לסיטרואן את אליפות היצרנים בשנת 2003 והשנה ניצח סבסטיאן לואב, שנוהג בקסארה, בשני המרוצים הראשונים של השנה. אם רק פורד היו מביאים את הפוקוס WRC היה אפשר לארגן פה יופי של מרוץ.... ולמי שמתעניין יותר במכוניות שיוכל ממש לרכוש, מביאה מיצובישי את הלאנסר אבו 8, רפליקת ראלי שמתחרה בעולם בסובארו STI. ברחבי העולם זוכה הלאנסר אבו לדורותיה בשבחים רבים, אבל סובלת, וקרוב לוודאי שהמצב אצלנו לא יהיה שונה, ממחיר גבוה משמעותית משל הסובארו.