במסיבת עיתונאים חגיגית בישרו היום אנשי "דרך ארץ" על הפחתה, החל ממחר, של 50% בגובה הקנסות על אי-תשלום חשבונות נסיעה בכביש, כמו כן נקבעה תקרה של 7000 ש"ח לסכום הקנסות (תקרה שתיכנס לתוקף ב-1.6), ולכל החייבים – לא, ההקלות לא יאכפו רטרואקטיבית. בנוסף, פועלת החברה בהתמדה לשיפור מנגנון הגביה – אם באופן עצמאי ואם ע"י שיפור רמת העדכון של ספר הכתובות של רשות הדואר, לטובת הקטנת מספר החשבוניות שלא נמסרות ליעדן. לפי נתוני החברה כ-90% מכלל החשבוניות משולמות מיד, וכלל לא מגיעות לשלב הקנסות (או, כפי שקוראים לזה אנשי "דרך ארץ" – דמי הוצאות גביה). כמו כן, הנהיגה החברה מדיניות של ויתור אוטומטי על הקנס למי שישלם באיחור של חודש אחד (משמע אחרי קבלת החשבונית השנייה). המשמעות היא שההורדה תיגע רק במספר קטן מאוד של מקרים, וצפויה להשפיע בצורה זניחה על הכנסות החברה. ההפחתה נעשתה בלחצו של שר התחבורה, כאשר הכעס הצרכני על שיעורי הקנסות בוודאי השפיע גם הוא. הקנסות החדשים יעמדו על 31.6 ש"ח לנסיעה בפיגור הראשון (כאן למעשה לא משתנה גובה התשלום, משום שהחברה קיצצה מרצונה את הקנס לחודש הראשון כבר לפני זמן מה), 62 ש"ח לנסיעה בפיגור השני, 124 ש"ח בשלישי ו-154.4 ש"ח לנסיעה החל מהפיגור הרביעי, חשוב לשים לב כי הסכומים הם לנסיעה, ולא לחשבונית, משמע אם נסעתם חמש נסיעות בחודש נתון והתמהמהתם בתשלום, החשבונית הבאה תכלול תוספת של 158 ש"ח... מסיבת העיתונאים, שנערכה לרגל ביקורו של שר התחבורה אביגדור ליברמן במרכז הבקרה של כביש 6, כללה גם סקירת "עד כאן" של התקדמות הפרויקט. לפי נתוני החברה, מאז פתיחת הכביש נסעו בו מעל מליון כלי רכב שונים (כמחצית מכלל כלי הרכב הרשומים בישראל), 300,000 נהגים וגופים עסקיים (חברות שלהן ציי רכב וכו') נרשמו כמנויים וכ-100 מליון ש"ח של אגרות נסיעה נגבו עד היום, כ-40 מליון מהם בשנת 2004. אנשי החברה אופטימיים לגבי העתיד ומצביעים בגאווה על קצב גידול נסועה חודשי של כ-10%, לעומת צפי של 3% בלבד בשלב זה. כל המעורבים, אנשי החברה כמו גם אנשי משרד התחבורה, צופים גידול משמעותי בנפחי התנועה ברגע שמע"צ תשלים את סלילת כבישי הרוחב, שאמורים לחבר את הכביש למרכזי האוכלוסייה של המדינה.