סובארו יכולה להתגאות בתוצאות שהשיגה זה עתה במבחני הריסוק האוסטרליים, ANCAP. מבחנים אלו נערכים על פי מתכונת זהה לאלו שעורך ארגון NCAP האירופי, וכוללים ריסוק קדומני-מוסט במהירות 64 קמ^ש, ריסוק צד, ואפשרות לריסוק צד כנגד מוט המקנה נקודת בונוס (רק למכוניות המצוידות בוילונות-אויר צידיים). הבדל קטן הוא שעל פי שיטת הניקוד האוסטרלית, תזכורות חכמות לחגורות-בטיחות מקנות עד 3 נקודות בונוס – כך שהציון המירבי האפשרי הוא 37 נקודות (16 לריסוק קדומני, 16 לריסוק צד, 2 לריסוק מוט ו-3 לתזכורות חגורות), לעומת 36 נקודות בשיטה האירופית. ובכן דגמי ה-B4/אאוטבק החדשים של סובארו טרם נבדקו באירופה, אך עברו את המבחנים האוסטרליים בהצלחה רבה. מאחר והמכוניות זהות מבחינת המבנה והעמידות בריסוק, נבדקה רק ה-B4 עצמה, בגרסת סטיישן, כאשר התוצאות נחשבות כרלבנטיות לגבי כל גרסאות המרכב – דהיינו גם סדאן ואאוטבק. בשונה מהנהוג באירופה, נבדקו שתי גרסאות של המכונית – האחת עם וילונות-צד, השניה בלעדיהם. הגרסה הראשונה זכתה לציון הגבוה ביותר שהוענק עד היום על-ידי ANCAP, 35.7 נקודות מתוך ה-37 האפשריות, ול-5 כוכבים; ואילו הגרסה ללא הוילונות קבעה היסטוריה קטנה כאשר גם בלעדיהם הצליחה להשיג ציון המקנה לה 5 כוכבים לפי השיטה האוסטרלית – 32.6 נק'. יש לציין כי על פי השיטה האירופית היתה ה-B4 נבחנת לפי גרסת-הבסיס שלה, דהיינו עם 4 כריות אויר וללא וילונות צד; בנוסף גם היתה מקבלת 2 נקודות-בונוס על תזכורת-חגורות במקום 3 – כך שהיתה מסתפקת בציון של 4 כוכבים.