בימים עברו היו האירועים שנערכו במדבר יהודה ידועים כחלומם של המכונאים. השילוב של חריצי מים לרוחב השביל, מדרגות סלע וסתם סלעים התבררו תמיד כקטלניים במיוחד עבור הג'יפים. מעבר לכך, מדבר יהודה דל בשבילים פתוחים ומהירים מהסוג שחביב כל כך על המשתתפים. השילוב של שניהם הדיר את רגלי הראלים מחבל ארץ זה בשנים האחרונות. השנה החליטו מארגני ראלי רייד לחזור ולפקוד את מדבר יהודה – 150 ק^מ של מסלול שהתחיל בקלי^ה, טיפס לנבי מוסא, הדרים על רמת הורקניה, ירד לנחל דרגה ועוד קצת דרומה ובחזרה, מסלול איטי, מפותל ומחורץ, שונה מאוד מהשבילים המהירים שהפכו לסטנדרט באירועי הליגה. בסוף היום התברר שהשנים לא ריככו את המדבר ולא הקשיחו את המתחרים – שפע תקלות טכניות שלא פסחו כמעט על אף מתחרה הפכו את המסע למסע הישרדות. זה שבר בולם (שי שמעוני), ההוא איבד את ההנעה הקדמית (איציק אסולין – אוטוויק) וזה הסתפק בנזילת שמן (מיקי יוחאי – יונדאי ראשון לציון). מגוון התקלות כלל גם מנועים הרוסים, מוט הגה עקום, תושבות סרן אחורי שנשברו ועוד ועוד. הסוד לניצחון היה לספוג הכי מעט נזקים משבילי המדבר, מבלי לוותר לחלוטין על המהירות; גם קצת מזל לא הזיק. סלעים לאורך המסלול נשאו בגאון צלקות קרב בגווני אלומיניום ופלדה ופה ושם נראו שרידי פלסטיקה שהפסידה בקרב מול הקפיצות והטלטולים. שיחות הצוותים בנק' הסיום נשמעו כמו פגישת מחזור של וותיקי הפלישה לנורמנדי – השוואת צלקות, ^כמעטים^ וסיפורי גבורה. נראה היה שלא היה אף לא ג'יפ אחד בחבורת הצמרת שנמלט ללא פגע. בקטגוריה הבכירה היה הקרב מלא תהפוכות.תחילה היה זה שי שמעוני שרשם זמנים טובים, אך הוא נכנע לבולם שבור בנחל דרגה. גם ה^עיט^ של אספיר (סופה מוסבת) נראה כמועמד לנצחון עד ששבר את התושבת של הסרן האחורי. את היום ניצח צוות אספיר השני בסופה הסטנדרטית (שזכתה לזוג בולמים לגלגל), שהצליח לכפר על זמן שאבד בתיקון תקלה בגיר ולסיים ראשון. מאחוריהם היה הטראקאן של ^יונדאי ראשון^ (בהופעת בכורה) שנהנה מיום נטול תקלות, כמעט. יוחאי בטראקאן התכוון להשתתף ב-B, אבל זוג בולמים לכל גלגל סיווגו אותו ב-A, מה שלא הפריע לו כל כך, כאמור... במקום השלישי התמקם גיל ספורט, למרות שכמעט ואיבד את המנוע בדרך בגלל תושבות מנוע שבורות. ב-B היו אלו שוב צמד האסולינים של אוטוויק על שתי המדרגות הגבוהות. איציק (בפאג'רו ארוך) ראשון, למרות בעיות בהנעה הקדמית, לפני אלון אחיו (בטראקאן), שהתמודד עם לא פחות מארבעה (!) תקרים. את הפודיום השלים צוות מוס, עם לוי והלוי, שלמרות מספר ניגוחי סלעים קולניים סיים ללא תקלות מיוחדות. בבאגים היו הנזקים קטנים יותר - אברמוב רקד עם הבאגי הקטן שלו בשבילים הצפופים וסיים ללא נזקים, והילל הסתפק בתקר בודד, אך זה הכריע הכריע את הקרב הצמוד שניהל עם ארז לכל אורך היום. את הפודיום סגר צוות ^קוני^ בסונומה 2X4. בקטגורית הטנדרים, שזוכה להצלחה רבה, היתה שליטת המגנומים מוחלטת - פודיום על טהרת הטנדר של מיצובישי כשצוות ד.ג. גינון ופיתוח קוטף את המקום ראשון (אחרי שהיה שני ב-B ב^מסע מעולם אחר^ של פורים!). קטגוריה :A 1.אהוד גיל, טל דביר וגלילי רווה – צוות אספיר 2.מיקי יוחאי וחזי בצאלאל – צוות יונדאי ראשל^צ 3.גיל יצחקי ושמואל מירוביץ – צוות גיל ספורט קטגוריה B: 1.איציק אסולין ואלעד רחמים – צוות אוטוויק 2.אלון אסולין ואייל עובדיה – צוות אוטוויק 3.עודד הלוי ופול לוי – צוות מוס קטגוריית באגים: 1.ארז אברמוב 2.הילל סגל ואביב ספקטור – צוות ליוגב 3.לירן סברוב ואייל אפרתי – צוות קוני קטגוריית טנדרים: 1.גלעד אללוף וחגי אדיב – צוות ד. ג. גינון ופיתוח 2.גיא רוקח וערן מוכטר 3.נועם זלסברג וגל למברגר