צ'מפיון תציג באוטומוטור שבע השקות של דגמים חדשים בישראל מבית משפחת פולקסוואגן המורחבת. שלוש מההשקות בתוך כחודש מההצגה העולמית בז'נבה! סקודה אוקטביה החדשה – אך זה הוצגה בז'נבה, וכבר בארץ. קבלו את להיט המוניות הבא! סיאט אלתיאה – מיניוואן ספורטיבי מבית סיאט שאך זה הוצג בז'נבה. סיאט איביזה FR – גרסה ספורטיבית לאיביזה עם מנוע 1.8 ל' טורבו בגרסתו המתורבתת עם 150 כ^ס בלבד. סיאט ליאון קופרה R – הדגם החזק ביותר שמציעה סיאט כיום, מנוע ה-1.8 ליטר טורבו המוכר של הקונצרן מפיק כאן 225 כ^ס שמועברים כולם לגלגלים הקדמיים. חוץ מסט הפלסטיקה האגרסיבי זכתה הגרסה הספורטיבית גם לחישוקי ^18 וגיר משושה הילוכים. שיווקן בארץ של שתי הגרסאות הספורטיביות של סיאט יחל עוד השנה. פולקסוואגן גולף V – המחליפה למכונית החשובה ביותר של פולקסוואגן הוצגה ב-2003 ומגיעה עכשיו גם לארץ הקודש. את רשמינו מההשקה תוכלו לקרוא בגליון אוטו 213, תוכלו גם לעיין בידיעות שהעלנו לפני החשיפה בפרנקפורט, פולקסוואגן טוראן – המיניוואן הקומפקטי של פולקסוואגן מציע מקום לשבעה נוסעים ומבוסס על רצפה מוארכת מאוד של הגולף החדשה. תיבת ההילוכים מציעה שישה יחסי העברה, גם זו האוטומטית! את רשמינו מהטוראן תוכלו לקרוא בגליון 210. פולקסוואגן קאדי – מסחרית קטנה על בסיס הגולף, מתחרה נוספת לפלח השוק בו נמצאות כבר הברלינגו/פרטנר, הקונקט, קנגו והדובלו, אבל עם חידוש מעניין – אפשרות ל-7 מושבים בחלק מהדגמים. הקאדי מציע בחו^ל שילוב של מנוע TDI חזק ותיבה אוטומטית, אך תצורה לא תגיע לארץ בשלב זה. פולקסוואגן חיפושית קאבריו – מה נאמר ומה נגיד? חיפושית חדשה מכירים? מכירים. קאבריו יודעים מה זה? יודעים. החיפושית המקורית הייתה פופולארית מאוד בגרסתה הפתוחה, ופעמים רבות נוסר הגג מעל חיפושיות רגילות. פולקסוואגן המשיכו את המסורת גם בחיפושית החדשה. פולקסוואגן פולו fun – רכב פנאי רך (מאוד) על בסיס הפולו. הפולו המוכרת הוגבהה בשני ס^מ, זכתה לפריטי עיצוב ^שטחיים^ וגגון מטען. למרות המראה ה^כאילו^, מעבר להגבהה לא שופרה יכולת השטח במאום לעומת הפולו הרגילה. אודי A6 – חדשה מז'נבה. גדולה וחזקה מן הדגם המוחלף. דגמי הבנזין והדיזל הבכיר יוצעו בתחילה עם הנעת קוואטרו בלבד. והחצי השני אחרי שסיפרנו לכם מה תציג ניסן בתערוכה, אנו מגלים גם את סודות האחות מבית קרסו: רנו. רנו תציג בתערוכה עוד שלוש גרסאות ממשפחת המגאן II מה שיעלה את המספר הכללי ל-7! שלוש הגרסאות הן: רנו גרנד-סניק – גרסה מוארכת של הסניק בעלת קיבולת של שבעה נוסעים. לתערוכה יגיע הגרנד-סניק עם מנוע 2.0 ליטר וברמת הגימור privilege רנו מגאן קופה קבריולט – הנציגה של רנו לקטגורית הקופה הנפתחות. החידוש כאן הוא בכך שהגג הנפתח עשוי זכוכית. רנו מגאן ספורט – עם מנוע 2.0 ליטר טורבו, -225 כ^ס והנעה קדמית, רנו מציגה את הגרסה שלה להאץ' חמה, ולפחות על הנייר מיישרת קו, ויותר, עם הקטגוריה.