המבקרים בדוכן מאזדה בתערוכת ז'נבה יכולים לחזות ב-MX-Flexa, מיניוואן התצוגה של החברה. בהודעה לעיתונות אומנם מדברת מאזדה על ^רכב-קונספט^ ועל ^בחינת אחד הכיוונים האפשריים למיניוואן העתידי של מאזדה^, אבל בע^פ מודים נציגי החברה כי מדובר בתצורה הכמעט סופית של ה-mazda4, מחליפו של הפראמסי הנוכחי, שיוצג תוך כשנה. ה-MX-Flexa הוא מיניוואן לא ממש קומפקטי, עם מימדים דומים מאוד לגרד-סניק II, הגרסה המגודלת ומרובת המושבים של הסניק II. בהתאם לגודלו, הוא מכיל שישה מושבים נפרדים, כולם מסוג ^כסא קפטן^. ההודעה לעיתונות מדברת על ^ארכיטקטורה^ שנלקחה מה-3, אבל בסיס הגלגלים זהה דווקא לזה של המונדיאו הנוכחית (וארוך ב-11 ס^מ משל ה-3, סה^כ 2.75 מ'), מה שמרמז שיתכן וההימנעות מהשימוש במילה המקובלת ^פלטפורמה^ לא היה מקרי.... את בסיס הגלגלים המכובד משלימים אורך של 4.47 מ', רוחב 1.74 מ' וגובה של 1.65 מ', ואלו ממצבים אותו במדרגה מעל קטגורית המיניוואנים הקומפקטיים (ומעל הפראמסי), אבל עדיין לא בטריטוריה של המיניוואנים בגודל מלא. תיק העיתונות כולל את המילים ^אתלטי^, ^דינמי^ ובכלל ביטויים הקשורים בהנאה מנהיגה (ובכללם הזום-זום המפורסם) בתדירות שגורמת לקורא לוודא כי אכן לקח את התיק הנכון. מאזדה מדגישים את המחויבות שלהם ליכולת דינמית גם במיניוואן, עם הקשר ברור ומוצהר לשוק הארופאי חובב הנהיגה, שוק בו המיניוואנים הקומפקטיים הם להיט מכירות. את ההצהרות הדינמיות מגבים מנוע ה-2.3 ליטר המוכר של מאזדה, כאן עם 171 כ^ס, כמו גם גלגלי ^18 עם צמיגי 235/50 ותגבור אלקטרו-הידראולי להגה (מערכת שבד^כ יוצרת הגה מתקשר יותר מאשר מערכת חשמלית לחלוטין). ואחרי כל כך הרבה דיבורים על דינמיות ופניה לרגש, ובניגוד לפרסומי מיניוואנים מקבילים, המלל המוקדש לחלל הפנים ותאי האחסון הוא מועט יחסית. יש לנו את השם, שמתייחס לגמישות שמאפשר חלל הפנים הגדול.יש התיחסות לדלתות ההזזה, המאפשרות גישה קלה למושבים האחוריים ותוכננו כך שגם ילד יוכל לפתוח אותן. אבל בעיקר מתיחס הטקסט לקיפול הקל של מושבי השורה השניה והשלישית וחלל ההעמסה המכובד שמתקבל אז; כזה המספיק להעמסת שני זוגות אופניים (פריט הכרחי כמעט בכל במת רכב תצוגה, כמו שכבר ציינו בעבר...) על מסילות מיוחדות. גם על הגג יש שתי מסילות כאלו, מה שמאפשר הובלת לא פחות מארבעה זוגות אופניים (אבל רק שני נוסעים, בתצורה זו...).