לפני קצת יותר משנה חשפה אופל, כמכונית קונספט, רודסטר קטנה אשר – כפי שדיווחנו אז – עתידה להגיע לייצור ב-2004. עכשיו מקיימת אופל את ההבטחה. בתערוכת ז'נבה הקרובה (4 עד 14 במרץ) תציג אופל את הגרסה הסדרתית – שהיא, למעשה, היורשת של הטיגרה ז^ל. השם המלא של המכונית הוא ^טיגרה Twin-Top^ (TT, בקיצור לנוחות שלנו בלבד...), וזאת כמובן על שם הגג הקשיח המתקפל שלה. כתשובה ל-206 CC המצליחה של פיז'ו, ברור שאופל קצת מאחרת; היתרון של הטיגרה TT טמון בתא-מטען ענק, נקודת תורפה קבועה במכוניות מסוג זה: נפחו מגיע עד 440 ל' כשהגג סגור. עם גג פתוח עדיין מדובר על נפח סביר של 250 ל', דומה למשל לסאאב 9-3 קונברטיבל הגדולה בהרבה, זאת בגלל שיטת הקיפול של הגג שמאפשרת אחסונו במצב אנכי. לפיז'ו 206 CC, לשם השוואה, נפח מטען של 175 ל' כשהגג פתוח. מאחורי זוג המושבים נמצא חלל אחסון נוסף של 70 ל', כך שהנפח המירבי הכולל הוא מעל 500 ל'. הגג מופעל, כמובן, בלחיצת כפתור, באמצעות מנגנון אלקטרו-הידראולי – וכך גם מכסה תא המטען. הטיגרה החדשה מצויידת במנועי בנזין בלבד, ^אקוטק^ המוכרים מהקורסה והאסטרה – 1.4 ל' 90 כ^ס, ו-1.8 ל' 125 כ^ס. שניהם מצוידים בתיבה ידנית 5 הילוכים כאשר המנוע הקטן יותר מוצע גם עם תיבת האיזיטרוניק הרובוטית. כפי שדיווחנו בהודעה המקורית, הטיגרה ט^ט תיוצר בסדנת הולייז (Heuliez) הצרפתית, שמייצרת גם את הפיז'ו 206 CC. השיווק בפועל יתחיל בסוף הקיץ.