לקראת תערוכת בולוניה הקרבה ובאה מודיעה פיאט על מתיחת פנים מינורית למשפחתית הקומפקטית שלה, המשווקת מזה כשנתיים. הגרסה המתוחה תמכר לציבור החל מינואר 2004 עם שינויים הכוללים מיקום חדש לפנסי הערפל בעכוזה של הגרסה מחומשת הדלתות, פגושים בצבע המרכב ונגיעות קלות בעיצוב הפנים. חידוש משמעותי יותר הוא הוספת שני מנועים חדשים למבחר הקיים, והעמדת הקונה הפוטנציאלי מול לא פחות משבע אופציות מנועים שונות. אם כבר קונה פוטנציאלי, חבל שהוא לא יהיה ישראלי. מרשימת החידושים נעדרת עדיין תיבה אוטומטית, תנאי הכרחי להצלחת דגם מקבוצה זו בשוק הישראלי. האופציה הלא ידנית היחידה היא תיבת הסלהספיד המזווגת אך ורק למנוע הבכיר בהיצע, 2.4 ל' 5 ציל'. המנועים החדשים אינם מהפכניים. לתחתית היצע מנועי הבנזין מצטרף מנוע 1.4 ליטר 16 שסתומים, מסדרת מנועי FIRE של פיאט, עם 95 כ^ס ו-13 קג^מ ב-4,500 סל^ד. נתונים אלו אינם פורצי דרך, אבל מיישרים קו עם נתוני מנועים מודרניים בנפח זה, למשל אלו של פיג'ו, רנו וקבוצת פולקסווגן. מנוע נוסף מצטרף לפסגת היצע הדיזל – 1.9 ל' ^מולטיג'ט^ (כמו זה המותקן באלפא 147, למשל), עם 140 כ^ס ו-31.1 קג^מ. אנחנו נמשיך בינתיים להמתין לגרסה ה^ישראלית^.