עשור שלם יצגה ה-DB7 את אסטון מרטין בקטגורית ה-GT האקסקלוסיביות עד שהוחלפה לפני מספר חודשים ב-DB9 המודרנית בהרבה, כך נחתם (לפחות כך חשבנו) פרק בהיסטוריה של אסטון מרטין. אבל האסטון מרטין המצליחה בכל הזמנים לא יכולה לפרוש ככה סתם, ומהדורה אחרונה ואקסקלוסיבית היא דבר מתבקש. לכן כעת, בתערוכת לוס אנג'לס, נחשפת לציבור הרחב ה-DB AR1 הסדרתית, שגרסת הקונספט שלה הוצגה בתערוכת לוס אנג'לס לפני שנה, ומיועדת לשוק האמריקאי בלבד (ה-AR, ד^א, משמעותו American Roadster). מדובר כאן ב-DB7 שעברה טיפול עיצובי בסדנת זאגאטו, לה עבר עשיר עם דגמי אסטון מרטין. השינוי העיצובי מתבטא בגריל ופנסי ערפל מוגדלים מלפנים, ופגוש ויחידות תאורה מעודנות יותר מאחור, אך בעיקר בהפיכת ה-DB7 מקונברטיבל לרודסטר (כמתבקש מהשם) על-ידי ביטול המושב האחורי, שאפשר הסעת שני נוסעים במידות גמדיות במיוחד, והחלפתו בחיפוי בעל שתי תפיחות מאחורי המושבים הקדמיים. חסכון במשקל הושג על-ידי שימוש נרחב באלומיניום במרכב, כמו גם ויתור מוחלט על גג מסוג כלשהו (מה שהופך אותה לשמישה בחודשי הקיץ בלבד). המנוע הוא אותו V12 בנפח 6 ליטר עם הספק מוגדל של 435 כ^ס. ה-DB AR1 הידנית תזנק ל-100 ב-5.0 שניות והמהירות המרבית עומדת על 298 קמ^ש (היה כזה קשה לארגן עוד 2 קמ^ש, הא, אסטון?). ישנה גרסה אוטומטית, מה שהיה הופך אותה לברת יבוא לארץ, אך למרבה הצער כל 99 היחידות של ה-DB AR1 מיועדות, כאמור, לארה^ב במחיר של החל מ-230 אלף דולר, שזה ביננו, לא הרבה בשביל מכונית שתהפוך ככל הנראה לפריט אספנות נחשק.