ידים למעלה כל מי שזוכר מתי היתה לב.מ.וו מכונית גג-נפתח גדולה. אין? אף אחד? גם אנחנו לא זוכרים. אבל כאשר מדובר על קהל בעל כיסים עמוקים ורצון להראות ולהראות – במלים אחרות, קהל אמריקני – מדובר בנישה גדולה ורווחית. מתי יותר טבעי עבור ב.מ.וו, אם כן, מלהסיר את הגג של הקופה החדשה והאלגנטית שזה עתה הוצגה – ומה יותר מתבקש מאשר לחשוף אתה לציבור האמריקני בתערוכת דטרויט הקרובה... ובכן אם יש לכם משהו כמו 55-56,000 ליש^ט פנויים, בואו נקרא לזה 100,000 דולר (בחו^ל, לפני מסים), הב.מ.וו 645 קונברטיבל מיועדת אולי בשבילכם – אבל אנו מהמרים שצריך יהיה להזדרז ולהזמין אחת, כי יהיה תור. ארה^ב היא אכן היעד העיקרי של הפתוחה החדשה, שתצא לשוק יחד עם הקופה בתוך מספר חודשים. מבחינה מכנית אין הבדל בין השתיים; גם ה-6 הפתוחה תצא בשלב ראשון בגרסת 645 בלבד, עם מנוע V8 ^ואלווטרוניק^ בעל 333 כ^ס וכמעט 46 קג^מ של מומנט. גם כאן יוצעו שלוש תיבות בנות 6 הילוכים – ידנית, אוטומטית ^סטפטרוניק^, ותיבת SMG מכנית-סקוונסיאלית. בעתיד יוצעו מנועים נוספים, וגם כנראה גרסת M חמה. נגיעה עיצובית מעניינת נמצאת בחלקו האחורי של הגג הנפתח (חשמלית, כ-20 שניות לפתיחה או סגירה, במהירויות עד כ-30 קמ^ש). שם מעוצב הגג כזוג קורות C, כאשר החלון האחורי העשוי זכוכית ניתן לפתיחה וסגירה בנפרד ללא קשר לגג ומאפשר מראה ייחודי. הגג עצמו מוצע בגווני אפור או שחור, ומתופעל על-ידי לא פחות מ-6 בוכנות הידראוליות. תא המטען מציע 300 ל' מכובדים גם כאשר הגג ארוז מאחור – וב.מ.וו מדגישה כי הוא יכול להכיל שני תיקי גולף... ב.מ.וו טוענת כי הקונברטיבל פותחה במקביל לקופה, ולא כנגזרת ממנה, ולכן שומרת על חלוקת משקל אופטימלית של 50-50; עם זאת, ההקשחה הנדרשת כדי לשמור על התנהגות כביש מדוייקת לאחר הסרת הגג גבתה מחיר של למעלה מ-100 ק^ג תוספת למשקל. הקונברטיבל שוקל 1,815 ק^ג, לעומת 1,690 ק^ג של הקופה. כתוצאה מכך, התאוצה מעמידה ל-100 קמ^ש דורשת כמה עשיריות יותר, 6.1 שניות בגרסה הידנית לעומת 5.6 בקופה המקבילה. לא שזה מפריע לנו במיוחד, למען האמת. המהירות המירבית מוגבלת בכל מקרה ל-250 קמ^ש. שלל המערכות האלקטרוניות שהכרנו בסדרה 5 וב-6 קופה – היגוי אקטיבי, בקרת ניהוג דינמית (DDC), תצוגה עילית וכן הלאה – מוצעות גם כאן, כמו גם פנסי LED אחוריים המשנים את עוצמתם בהתאם לעוצמת הבלימה, אשר עברו לאחרונה תקינה אירופית.