חברת בני משה קרסו, יבואנית רנו, הכריזה בסוף השבוע בת^א על תחילת יבוא הסניק II, המיניוואן הקומפקטי של החברה. הדגם החדש, שהוצג בז'נבה 2003, הוא ממשיכו של הדגם הראשון, שראה אור ב-1996, ויצר למעשה את סגמנט המיניוואן הקטן. הסניק II מאופיין באותם קווי עיצוב מתקדמים הבונים את המגאן-האצ'בק, ותכנון הפנים שלו כולל מספר מרשים של חללי אחסון, פטנטים שימושיים ואפשרויות שימוש מגוונות – קיפול מושבים והסרתם, מושב מרכזי ההופך לשולחן ועוד. הסניק II מצויד במערכות נגד נעילת גלגלים, לחלוקת עצמת בלימה ולסיוע בבלימת חירום (כולל הפעלת ארבעת המאותתים). בתחום הבטיחות הפסיבית רושם הדגם החדש לזכותו 4 כריות אוויר ו-2 ווילונות צד, חגורות בטיחות עם קדם-מותחנים ועיגוני איזופיקס. הסניק זכה לחמישה כוכבים במבחן הריסוק של E-NCAP, הציון הגבוה ביותר לרכב מסוגו. הסניק II יושב על רצפה מוארכת של מגאן II, זהה לזאת של מגאן סדאן, עם בסיס גלגלים של 268.5 ס^מ (10 ס^מ יותר מאשר בדגם הפורש). הרכב עצמו גדול כמעט בכל הממדים ביחס לדגם המוחלף, כאשר נתון האורך והרוחב רשמו גידול של 9 ס^מ (ל-425.9 ס^מ ו-181 ס^מ בהתאמה). רק הגובה ירד, והוא עומד על 162 ס^מ, מקנה לרכב הופעה קרובה יותר לשל רכב נוסעים רגיל. המיניוואן החדש ייובא בשתי גרסאות מנוע: 1.6 ל' 115 כ^ס, שיגיע לכאן עם תיבה ידנית חמישה הילוכים או אוטומטית-טיפטרוניק ארבעה הילוכים, ו-2.0 ל' (אוטומטית בלבד) 136 כ^ס. הסניק תוצע בגרסת ה-1.6 ל' ברמת גימור אקספרסיון, הכוללת חשמול מלא (כולל הפעלה אוטומטית לחלונות), כרטיס התנעה, בלם חנייה אוטומטי בתפעול חשמלי, מחשב דרך וצמיגי ^15. גרסת ה-2.0 ל' מוצעת ברמת גימור פריבילג' ,וזאת כוללת, בנוסף, גם חישוקי אלומיניום ^16, בקרת שיוט ואקלים, חיישני תאורה וגשם, וריפוד בד בשילוב עור. גרסת דיזל - בשלב זה ידנית (כי אין כרגע אוטומטית) - צפויה להגיע מאוחר יותר. מחיר הסניק עומד על 125,000 ש^ח לגרסת ה-1.6 ל' הידנית, 132,000 ש^ח ל-1.6 ל' אוטומטית ו-152,000 ל-2.0 ל' אוטומטית (כאמור, ברמת גימור גבוהה יותר); כולם בקבוצת רישוי 3. במסיבת העיתונאים, ציין בני עופרי, סמנכ^ל השיווק, כי הגרנד סניק - עם בסיס גלגלים ואורך גדולים עוד יותר ומקום לשבעה נוסעים - יגיע לכאן לקראת שנת הדגם 2005 (מאי 2004). עוד מרנו - מגאן קופה-קבריולה, עם גג מתכת מתקפל, תגיע לכאן, וייתכן שתצטרף אליה גם גרסת הסטיישן של מגאן II.