מתיחה לג‘ז ולסטרים - אוטו

מתיחה לג‘ז ולסטרים

הונדה ממשיכה לעדכן את היצע הדגמים לקראת 2004 – ויש גם מנוע הזרקה-ישירה חדש

קשה לנו לעמוד בקצב שדרוג הדגמים של הונדה. אחרי הסיוויק וה-S2000, והוספת מנוע הדיזל לאקורד, מגיע תור הג'ז והסטרים להתעדכן. הג'ז, הסופרמיני החכמה של הונדה, עברה רענון קל לקראת 2004. גרסת אבזור ^ספורט^ מציעה תוספות עיצוב חיצניות כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, יחד עם חישוקי ^15 גדולים יותר. שינוי משמעותי יותר עבורנו הוא החלפת הבלמים האחוריים מתופים לדיסקים, בכל הגרסאות. גם בפנים בוצעו עדכוני עיצוב ואבזור קלים. באירופה הג'ז פופולרית ומצליחה, ובעצם בכל העולם (היא מיוצרת, בין היתר, בסין, תאילנד וברזיל) – אבל אצלנו לא ממש. הסטרים, המיניואן/סטיישן המבוסס על הסיוויק, עבר מתיחת פנים עיצובית משמעותית יותר. מבחינה מכנית לא חלו כל שינויים אבל החרטום, עבר עיצוב מחודש מעמיק, כולל פנסים עם שלושה אלמנטים, ומראה חטוב יותר לפגוש, מכסה מנוע וכנפיים. גם מאחור שונה המראה ובין היתר הפנסים ממוקמים על הדלת האחורית, והם משתלבים טוב יותר בסביבתם. שינוי משמעותי חל בפנים: בנוסף לעדכוני עיצוב, בשורה האמצעית מותקנים כעת שני מושבי ^קפטן^ עם קונסולה מפרידה, במקום שלושה מושבים קודם לכן. במלים אחרות, הסטרים הפכה למובילת שישה נוסעים במקום שבעה. במקביל לגרסת הייצוא המרועננת של הסטרים הושקה ביפן לאחרונה גרסת ^אבסולוט^ (שם נותרו לה 7 מושבים), עם אותם עדכוני-עיצוב – ועם מנוע חדש בעל הזרקת בנזין ישירה, בינתיים לשוק המקומי בלבד. הגרסה היפנית מצויידת בתיבה רציפה עם אפשרות ל-7 הילוכים נפרדים, כמו בג'ז.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות