מכוניות היברידיות (כלאיים) הן כבר לא בגדר אופנה אלא בגדר כורח המציאות. עם עליית המודעות כלפי איכות הסביבה והתחזקות מפלגות הירוקים השונות גרמו להאצת תהליך הפיתוח של מכוניות בעלות הנעה אלטרנטיבית. דיבורים וניסויים על תא דלק ומכונית כל חשמלית יש כבר מזה זמן מה אבל השיטה היחידה שמיושמת בשטח ומוצעת לקהל הרחב היא הנעת הכלאיים המשלבת מנוע בערה פנימית בתוספת מנוע חשמלי. מכוניות מסוג זה, כמו הטויוטה פריוס והונדה אינסייט, משווקות בעולם מזה מספר שנים, ויצרנים רבים פיתחו לאחרונה מערכות הנעה מסוג זה – אם בדגמי תצוגה עתידניים ואם בגרסאות המיועדות לצאת בקרוב מאד לשוק. אפשר להבין את הדרישה למכוניות לא מזהמות וידידותיות לסביבה כאשר מדובר בואן מסחרי, משפחתית קטנה או אפילו SUV זולל-דלק; אבל רודסטר עם מנוע כלאים נשמע קצת מוזר. לא לפי MG-רובר שטוענת שבעתיד זה יהיה השילוב ההכרחי בין ביצועים ואקולוגיה, וחושפת את ה-MG TF 200HPD, אשר פותחה בשיתוף חברת MIRA. ה-MG TF הזו רגילה למדי בבסיסה, מבוססת על הגרסה החזקה של הדגם עם מנוע (מרכזי, כמובן) 1.8 ל' VVC בעל 160 כ^ס שמניע את גלגלים האחוריים; אך אליו מצטרף מנוע חשמלי ששוכן מלפנים, מפיק 40 כ^ס ומניע את הגלגלים הקדמיים על ידי תיבת הילוכים רציפה. מה שמתקבל בסופו של דבר זו MGTF בעלת 200 כ^ס והנעה כפולה (אך ללא תא מטען...). השיפור העיקרי בביצועים מתבטא בהאצה ל-100 שמתקצרת לכדי 6 שניות בלבד בזכות תגבור הכוח של המנוע החשמלי. יש לציין שהמנוע החשמלי נועד בעיקר בכדי לספק כוח בתנאי דרישה כמו בהאצה. למערכת יש גם מצב עירוני שמאפשר תנועה אורבנית רק על ידי המנוע החשמלי. בנוסף לשיפור בביצועים נטען גם לשיפור דינמי שמושג על ידי חלוקת משקל שווה 50/50 שהושגה על ידי המשקל של המנוע החשמלי שמוצב מלפנים. ועוד לא דיברנו על השיפור מבחינת איכות-הסביבה... ליצור ? לא בזמן הקרוב, למרות שמבחינה טכנית אין מניעה של ממש.