^מתוך הכרה שמכוניות צריכות עדיין להיות מהנות לנהיגה, טויטה תראה סדרה של מכוניות-תצוגה בתערוכת טוקיו העונות לדרישות נהגים כיום ובעתיד הקרוב, המשלבות פיתוחים במקורות-כוח בלתי מזהמים יחד עם דינמיקת רכב משופרת. פרקטיות, רב-שימושיות, סטייל והנדסה מתקדמת הם הנושאים העיקריים בסדרת מכוניות הדוחפות את היצירתיות של טויוטה הרחק לתוך המאה ה-21^. כך, בתרגום חופשי, מתארת טויוטה את מכוניות-הקונספט שהיא עומדת להציג בתערוכת טוקיו הקרובה. הריהן לפניכם. פיין-N ראשי התיבות של מכונית אלגנטית-למראה זו הם Fuel cell Innovative Emotion-Next generation. במלים פשוטות יותר, מדובר במכונית המציגה טכנולוגיית תא-דלק מתקדמת הפותחת אפשרויות תכנון ועיצוב חדשות. תא הדלק בו נעשה שימוש כאן הינו קומפקטי במיוחד; גובהו 15 ס^מ בלבד והוא מאוכסן ברצפת המכונית, יחד עם מצבר הליתיום-איון. הממדים הקטנים מתאפשרים בין היתר על-ידי אכסון המימן בלחץ גבוה מאד – כ-700 אטמוספירות. הרעיון הבסיסי והיישום שלו מזכירים מאד (ובאופן מעט מביך, אם תשאלו אותנו) את ה-Hy-wire של GM: כל פקודות ההיגוי, בלימה והאצה ועברות באופן אלקטרוני (By Wire), כך שניתן למקם את אמצעי הפיקוד בסביבת הנהג ללא כל מגבלות מכניות – ופנים המכונית פתוח לגמרי לטובת הנוסעים. בזכות זאת, המכונית מציעה מרחב פנים גדול משל טויוטה קאמרי – כאשר הממדים החיצוניים הם כשל קורולה. כל גלגל מונע על-ידי מנוע חשמלי משלו, בהספק 25 קילוואט (34 כ^ס), ובזכות הניצולת הגבוהה של תא-הדלק טווח הנסיעה יכול להגיע ל-500 ק^מ. לאזכור מיוחד ראויה מערכת המיגון של הרכב, המבוססת על טכנולוגיית זיהוי פנים (!), המאשרת את זהות הנהג ופותחת את הדלתות. רכיסת חגורת הבטיחות מפעילה זכרון אוטומטי של מיקום ההגה, הדוושות, מצב מיזוג האויר ומצבי מערכת הניווט והשמע. PM לקרוא לרכב זה ^מכונית^ יהיה אולי מוגזם במקצת. ראשי התיבות הם Persinal Mobility; הנהג יושב בתא סגור ושולט ברכב באמצעות שתי ידיות דמויות-אקדח, מן הסתם הביטוי האולטימטיבי להעדפות דור הפלייסטיישן. השליטה במערכת הרכב היא, שוב, באמצעות טכנולוגיית By Wire. ההנעה מתבצעת באמצעות מנוע חשמלי המותקן באחורי הרכב. מערכת תקשורת חזותית שומרת על קשר עם רכבי PM אחרים, מאפשרת להם לצ'וטט ביניהם ולהחליף חוויות – ואנחנו באמת חושבים שטויוטה מתכוונת למכוניות. טויוטה מסבירה כי ה-PM-ים הם יצורים סוציאליים היכולים לנוע בעדרים, כשאחד מהם נוטל את ההובלה והאחרים נעים מאחור ונשלטים על-ידי טייס אוטומטי. רק הרכב המוביל מקבל את נתוני היעד לתוך מערכת הניווט שלו – ולנו לא נותר אלא לשאול איך זה בדיוק מסתדר עם ההגדרה ^הנאה מנהיגה^. ה-PM יודע גם להביע מצבי רוח ורגשות, עם תאורת LED היוצרת צבעים שונים במשטחי הגוף פנסים וגלגלים אחוריים. אין גבול, מתברר, לדמיון. זוית תא הנהג מתכווננת וכך גם בסיס הגלגלים, כך שהגישה קלה מאד בלי צורך להתכופף – ואז המכונית יורדת חזרה למצב נסיעה. ההיגוי מתבצע גם באמצעות הגלגלים האחוריים, לקבלת כושר תמרון המאפשר סיבוב במקום. NLSV ונעבור למשהו יותר פרקטי – New-Life Support Vehicle, מכונית המטפלת בצרכים אמיתיים דרך תכנון חכם ומתקדם. בכל צד מותקנת דלת-גישה גדולה המופעלת חשמלית ומאפשרת גישה נוחה הן למושבים הקדמיים והן לאחוריים. רצפה נמוכה במיוחד ושטוחה לגמרי תורמת גם היא לנוחות הגישה, יחד עם תקרה גבוהה. למעשה, אומרת טויוטה, הנוסעים יכולים לפתוח מטריה מעל ראשם לפני היציאה מהרכב. המושבים ניתנים לסידור וארגון מגוונים כדי להתאים לסגנונות חיים שונים (את זה טויוטה אמרה, לא אנחנו), ואפשר גם להגדיל את שטח המטען כדי לאפשר הובלת אופניים, למשל.