דיימלר-קרייזלר מבשרת לנו את מה שבעצם היה ידוע – ה-CLS בעלת התצורה החריגה של קופה בעלת 4 דלתות, שהוגדרה בתערוכת פרנקפורט כדגם קונספט, תגיע לייצור סדרתי. האם המשמעות היא סוג חדש של מכונית, או סתם נישה קטנה ולא-ממש-נחוצה שמרצדס ממציאה בקרב הבלתי-פוסק כנגד ב.מ.וו? אם אנחנו מבינים זאת נכון, ה-CLS אמורה לשלב בין האלגנטיות מדיפת-היוקרה של קופה גדולה – ה-CL של מרצדס היא דוגמה טובה – עם הפרקטיות של סדאן בעלת 4 דלתות. יתכן שיש בזה משהו, ואנו מניחים כי הקונים יעמדו בתור.
בפרנקפורט הוצגה ה-CLS עם מנוע טורבו-דיזל; יש להניח שהיא תוצע עם המגוון הרגיל של מנועי מרצדס בעלי 6 ו-8 צילינדרים, בנזין ודיזל. היא גם תציע את המגוון המרשים של פיתוחי-טכנולוגיה מבית מרצדס כגון התיבה בת 7 ההילוכים 7G-Tronic, בלמי סנסוטרוניק, פנסים קדמיים אדפטיביים ומונחי-הגה, מערכת בקרת אקלים ^תרמוטרוניק^ וכן הלאה. בינתיים לא נאמר דבר על מחירים, אבל כרגיל – אם אתה צריך לשאול, אתה לא יכול להרשותה לעצמך.