אם היינו צריכים עוד הוכחות לכך שבאמריקה מה שיותר גדול יותר טוב, ניסאן ממחישה לנו זאת היטב לאחרונה. שני מוצרים כבדי-משקל כבר הושקו על-ידי ניסאן השנה בשוק האמריקני: הטנדר פול-סייז בעל השם המתאים להפליא ^טיטאן^, ורכב-הפנאי ענק הממדים ^פאת'פיינדר ארמאדה^. עכשיו מצטרפת לחגיגה אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, ומציעה גרסה מפוארת במיוחד לארמאדה. גרסת אינפיניטי עונה לשם QX56, על שם גודל המנוע – V8 בנפח 5.6 ל', אותו מנוע הקיים גם בדגמי ניסאן המוזכרים לעיל. הרכב אדיר-הממדים יושב על בסיס גלגלים של 3.13 מ', ואורכו הכללי 5.26 מ' – לא פלא שיש 3 שורות מושבים (עבור עד 8 נוסעים), ועוד מקום לה-מ-ו-ן מטען. על רמת הפאר הפנימי אין צורך להרחיב את הדיבור – נזכיר רק שילוב של עור, עץ ואלומיניום, מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, מושבי שורה ראשונה ושניה מחוממים, מערכת ניווט מבוססת DVD עם צג 7 אינץ', מערכת שמע עם 10 רמקולים, ציינג'ר ואפשרות שמיעה במקביל של רדיו ו-CD (תוך שימוש באזניות), דוושות מתכווננות עם פונקציית ^זכרון תנוחת נהיגה^ משותפת למושב ולמראות, 12 מחזיקי כוסות/בקבוקים, דלת אחורית חשמלית... הבנתם את הפרינציפ. מבחוץ יש חישוקי ^18, פנסי LED אחוריים; חיישן חניה מוצע כציוד תקני, למרבה המזל. רשימת האופציות כוללת למשל מערכת בידור משפחתית מבוססת DVD, עם – בין היתר – אזניות אלחוטיות, וחבילה הכוללת בקרת שיוט חכמה מבוססת-לייזר, ומצלמה אחורית. כל העסק מונע, כאמור, על-ידי V8 בנפח 5.6 ל' עם 315 כ^ס, ותיבה אוטומטית 5 הילוכים. כמקובל בארה^ב יש גרסת הנעה אחורית בלבד, או גרסת הנעה כפולה – שמקבלת גם מיגוני-גחון חלקיים, למקרה שמישהו יהיה מטורף מספיק לרדת עם המפלצת לשטח של ממש. ובענין זה, מפתיע לגלות שיש גם מצב Lo בתיבת ההעברה. המיתלים נפרדים לכל הגלגלים, עם עצמות-עצה כפולות בכל הפינות. ה-QX החדש יהיה הדגם הראשון של אינפיניטי המיוצר בארה^ב. הצגת הבכורה לציבור תתקיים בתערוכת דטרויט בינואר הקרוב, והשיווק בפועל – מספר חודשים לאחר מכן.