בחודש אוגוסט עלו על הכביש כ-9,900 מכוניות חדשות, על פי הנתונים הסופיים של איגוד יבואני הרכב שנמסרו היום לפרסום. נתון זה מהווה ירידה של כ-16.5% לעומת חודש יולי (בו היתה רמת המכירות כמעט זהה ליוני). לעומת אותו חדש ב-2002 חלה ירידה מזערית של פחות מ-4%. סך כל המסירות ב-2003 עד עתה עומד על כ-75,000 מכוניות, לעומת כ-86,000 בתקופה המקבילה ב-2002 – ירידה של כ-13%. בין המותגים בלטו טויוטה שהובילה את השוק, ועוד יותר שברולט שהצליחה, לראשונה מזה זמן רב, להתברג אל עשרת הראשונים. דגמי שברולט העממיים החדשים מבית דייהו הקוריאנית עשו את שלהם והקפיצו את המכירות ביותר מפי שניים, לעומת הממוצע החודשי עד עתה ב-2003: באוגוסט נמסרו כ-450 מכוניות שברולט, כאשר הממוצע בין ינואר ליולי עמד על 185 מכוניות לחודש בלבד. אם מוציאים מהחישוב את חודש יולי, שגם הוא היה מוצלח באופן חריג, הרי שהממוצע החודשי של שברולט במחצית השנה הראשונה היה כ-120 מכוניות בלבד! לעומת זאת, פולקסווגן נותרה מחוץ לעשרת הגדולים גם החודש, כמו ביולי, כשהיא מדורגת אחרי סוזוקי במקום ה-11 בלבד. לא נעים. מסירות אוגוסט - עשרת הגדולים 1. טויוטה, 1,410 2. מאזדה, 1,153 3. יונדאי, 1,141 4. רנו, 662 5. פורד, 588 6. פיג'ו, 583 7. הונדה, 571 8. סיטרואן, 540 9. שברולט, 453 10. סוזוקי, 412