האוסטרלים מתמחים בטנדרים משוגעים. להבדיל מטנדרי-העבודה שאנו מכירים, מתוצרת יפנית או אמריקנית, אלו האוסטרלים מבוססים על מכוניות פרטיות מגודלות וככה הם גם נראים. הגרסאות היותר-מעניינות מציעות 400 כ"ס ויותר, עם תיבות ידניות, צמיגים בחתך אולטרא-נמוך והופעה קרבית תואמת. כולם, אגב, בעלי הנעה אחורית. עד עכשיו הטנדרים האלו הוצעו בתצורת חד-קבינה בלבד. עכשיו (למעשה עוד בסוף החודש הקודם) השיקה הולדן טנדר חדש, הראשון באוסטרליה עם תא נוסעים כפול ומנוע V8. הוא עונה לשם "קרומן" (Crewman, איש-צוות), והוא הרכב הארוך ביותר של הולדן אי-פעם – מעל 5.30 מ'. כדי להשאיר נפח מטען יעיל וממדי ארגז נורמליים, הוארך הארגז אחורה והתוצאה היא סרח אחורי גדול במיוחד – וממדים של יאכטת-כביש אמריקנית. הקרומן מוצע בהנעה אחורית בלבד, עם מנוע 3.8 ל' V6 בעל 206 כ"ס ותיבה אוטומטית או – בגרסת SS המעניינת – V8 בנפח 5.7 ל' עם 306 כ"ס, תיבה ידנית בת 6 הילוכים וחישוקי "17... זה, אגב, הדגם שיגיע ארצה. לא, סתם. היינו מתים. בגרסה היותר-צנועה, אגב, אפשר להעמיס יותר מטונה של משקל (נוסעים פלוס מטען), כך שמדובר בטנדר-עבודה לכל דבר. מה, לא? לכל מי שמפתח רעיונות – תשכחו מזה. מדובר במכוניות הגה-ימני בלבד.