לקסוס, חטיבת היוקרה של טויוטה, לא ממש מוכרת ביפן. למעשה היא נוצרה בשנת 89' עבור השוק האמריקאי חובב הפאר וההידור, ועד לאחרונה שווקו דגמיה ביפן כטויוטה, עם שמות אחרים. אך לא מזמן הודיעה טויוטה על התחלת שיווקה של לקסוס בשוק היפאני ואין כמו תערוכת טוקיו בכדי להפגין נוכחות של מותג-היוקרה הנחשב ולבסס אותו. אם כך לקסוס תחשוף בטוקיו בעוד 10 ימים שתי מכוניות תצוגה: LF-S ו-LF-X. ה LF-Sהיא החשובה מבין השתיים מכיוון שהיא מהווה יותר מרמז לגבי הדור החדש של ה-GS, מכונית הסאלון של לקסוס שגרסתה החדשה אמורה לצאת לשוק בשנת 2005. כאן מדובר בפלטפורמה חדשה לגמרי. העיצוב, שנוטה יותר לקופה מאשר לסדאן למרות קיומן של 4 דלתות (ומבחינה זו מזכיר את המרצדס CLS הטריה מתערוכת פרנקפורט), יכול להטעות לגבי גודלה האמיתי של המכונית. היא משתרעת לאורך של 4.91 מטרים ורוחב של כמעט 1.90 מ' (אך הגובה צנוע למדי, 134.5 ס^מ בלבד). המכונית עושה שימוש מעניין במנוע V8 היברידי עם 300 כ^ס והנעה כפולה. רוב הסיכויים שהמכונית שתוצג ב-2005 תעשה שימוש במנועי בנזין רגילים אך מכיוון שביפנים עסקינן תמיד אפשר לצפות להפתעות, במיוחד על רקע הצלחת הדגם החדש של הטויוטה פריוס והתנופה שמאפיינת את תחום מערכות ההינע האלטרנטיביות בעת האחרונה. מן העבר השני ניצב ה-LF-X שאמור להיות קרוסאובר עתידי. כאן המתכון צנוע יותר: הרכב מבוסס על הלקסוס RX300 (RX330 בצפון אמריקה) החדש שהוצג השנה. גם כאן שוכן מנוע V8, רגיל-בנזין, ומשודך להנעה כפולה עם מרכב מגודל שנושק לאורך של 5 מטרים. יש לציין שיחסית למכוניות התצוגה שמוצגות בתערוכת טוקיו, ובפרט אלו של טויוטה, מדובר בשני דגמי קונספט צנועים ושגרתיים למדי הנראים בהחלט מוכנים לייצור.