בעוד כשלושה שבועות יעלה המסך על תערוכת פרנקפורט, ואנחנו כבר יודעים כי פולקסווגן עתידה לחשוף שם דגם קריטי עבורה – הגולף החדשה, כמובן. אתמול דיווחה החברה על עוד מספר חידושים שהיא עתידה להציג בפרנקפורט. הרשימה כוללת גרסת ארוכה לפייטון, עם בסיס גלגלים מוארך ב-12 ס"מ; בצד השני של הסקלה נמצאת גרסה חדשה של הפולו המכונה "פאן", ואמורה לפנות לאלו שהמילה "סגנון חיים" עושה להם את זה. פריטי עיצוב חיצוני מעט שונים חישוקי "17 עם צמיגים נמוכי חתך ומיתלים מוגבהים ב-20 ס"מ מעניקים לפולו הזו הופעה שונה מאחיותיה האפרוריות, עם כי אין לה כל יומרות ספורטיביות. גם עיצוב הפנים שונה וצעיר יותר. ואם כבר הזכרנו אפרוריות, הרי שהפולו סדאן תערוך בפרנקפורט הופעת בכורה אירופית. בניגוד לפולו-קלאסיק הקודמת, שהיתה למעשה סיאט קורדובה, כאן מדובר על דגם שנגזר מהפולו-האצ'בק. יש לציין כי הפולו סדאן כבר נמכרת מזה כבר בשווקים מחוץ לאירופה. הסדאן ארוכה ב-28 ס"מ מההאצ'בק, ומציעה תא מטען בנפח נאה של 432 ליטר. היא תוצע עם שני מנועי דיזל צנועים, 64 כ"ס SDi ו-75 כ"ס TDi, ושני מנועי בנזין 1.4 ל' עם 75 ו-100 כ"ס. גרסאות ההאצ'בק של הפולו זוכות לקבל את מנוע ה-TDi החזק, 130 כ"ס, שיהפוך להיות החזק ביותר בהיצע של הפולו – בדיוק כמו בסיאט איביזה. עוד עדכונים שהוזכרו כוללים הוספת מנועים ו/או תיבות לדגמים כאלו ואחרים, אבל אלו חדשות משניות. ברור לגמרי כי פולקסווגן איננה חושפת את כל קלפיה: ברשת מתרוצצות שמועות רבות על מכוניות ספורטיביות – קונספט, או אולי אף כאלו המיועדות לייצור – שתציג פולקסווגן בפרנקפורט, כולל שמועה על... גולף עם מנוע מרכזי, מכונית ספורט קלילה בסגנון לוטוס אליז/אופל ספידסטר וכו'. אין לנו מושג מה האמת בשמועות אך ברור שפולקסווגן שומרת הפתעה או שתיים בשרוול.