משמעות המילה ^אליקסיר^ היא 'שיקוי' או 'שיקוי אהבה', ואם התכוונה פיז'ו לתחושות שמעוררת מכונית-התצוגה היפה הזו, הרי ש... שפטו בעצמכם. השימוש במספר 407 הוא יותר מאשר רמז גס: זו הצהרה מכוונת האמורה לגרום לנו לחשוב שמכונית זו הינה קדימון ל-407, מחליפת ה-406 – דגם חשוב ביותר עבור פיז'ו, אשר יושק בשנה הבאה. האליקסיר מציגה מספר מאפיינים ברורים של מכונית-תצוגה, כגון חישוקי ^21 ענקיים וארבעה מושבים בלבד, אבל פרט לכך היא נראית בהחלט ברת-ייצור. עיצוב הפנים אינו מופרך ונראה מעשי למדי, ואפשר להניח שהחרטום המעוצב ימצא את דרכו גם ל-407. מה שבודאי לא קשור למשפחתית-גדולה כלשהי הוא מבנה הקופה 2 דלתות, הבלתי שגרתי גם לגבי מכונית באורך כזה – האורך הכללי הוא 4.73 מ', כשל היותר-ארוכות בסגמנט המשפחתיות הגדולות, אבל הפרופורציות של האליקסיר, עם זנב קטום וסרח-עודף קדמי ארוך מהאחורי, מזכירות דווקא את ה-307. האליקסיר מצויידת במנוע HDi חדש בעל 6 צילינדרים ונפח של 2.7 ל', בעל הספק מירבי של 201 כ^ס ומומנט מירבי של 44.9 קג^מ. התיבה היא טיפטרוניק 6 הילוכים מבית פורשה. עוד מכונית-תצוגה ששווה בשבילה לבקר אצל פיז'ו תהיה ה-4002 המהממת, המכונית הזוכה בתחרות העיצוב השניה של פיז'ו עליה הוכרז בתערוכת פריז האחרונה. דגם בקנה מידה מלא של המכונית הוכן לכבוד פרנקפורט. בצד היותר-מעשי, תציג פיז'ו שלושה מנועים חדשים. אולי המעניין ביורת עבורנו הוא מנוע בנזין 1.4 ל' חדש, אשר סוף-סוף מביא את פיז'ו אל המאה ה-21 בתחום המנועים הקטנים. אחרי ששנים נאלצנו להסתפק במנוע ה-TU העתיק, מציגה פיז'ו בשעה טובה מנוע מודרני עם 16 שסתומים ותזמון יניקה משתנה. ההספק המרבי הוא 90 כ^ס. שני מנועי HDi חדשים מצטרפים אף הם, פרי שיתוף הפעולה המתמשך עם פורד – 2.0 ל' עם הספק שהועלה ל-138 כ^ס, ו-1.6 ל' חדש לחלוטין בעל 110 כ^ס. מנוע זה עומד בתקנות זיהום יורו IV והוא יוצע ב-206 וב-307.